Assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Monday, December 30, 2013

SAHABAT ROSELLE PANTAI TIMUR KEDAI SRM PT KINI DIBUKA. ALHAMDULILLAH

SAHABAT ROSELLE PANTAI TIMUR KEDAI SRM PT KINI DIBUKA. ALHAMDULILLAH














Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Alhamdulillah bersyukur kami ke hadrat Allah kerana di penghujung Safar 1435 Hijrah ini, Allah memberikan kami peluang melebarkan sayap perniagaan kami. Alhamdulillah  bersyukur sangat ke hadrat Allah, kini Sahabat Roselle Marketing telah membuka satu lagi cawangan perniagaan. 

Alhamdulillah kali ini di Pantai Timur Semenanjung Malaysia pula, Kedai SRM PT telah dibuka. Marilah bersama-sama kami di Sahabat Roselle Marketing, kita memartabatkan produk halal muslim. Bersama-sama kami memenuhi tuntutan Fardhu Kifayah-hab pemasaran produk halal thoyyibah. Marilah bersama-sama kami memajukan lagi produk halal yang dihasilkan oleh tangan-tangan yang menjunjung kalimah thoyyibah - kalimah syahadah dalam menghasilkan produk mereka. Jika bukan anda, siapalah lagi yang akan membantu memajukan produk halal muslim ini?

Bersama-sama  Kedai SRM PT- Peluang anda menambah pendapatan. Pengedar Biosinar, Abqori Minda dan Air Mutiara diperlukan Di seluruh Pahang, Malaysia. Pengedar diperlukan di Jengka, Temerloh, Jerantut, Kuala Lipis, Bera, Raub, Rompin dan lain-lain.

HUBUNGI:

 KEDAI SRM PT
Pantai Timur Semenanjung Malaysia
019 771 7421, 019 755 6701, 019 9851773
 (Sahabat Roselle Marketing Mobile Pahang) 





 














0 comments:

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...