Assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Wednesday, September 19, 2012

Ingin Hamil SK AL-KHISHBUN InshaAllah Mujarab

Ingin Hamil Cubalah SK AL-KHISHBUN 
InshaAllah Dengan izinNya Mujarab

 RM65 (SM)/RM70 (S/S)




RM65 (SM)/RM70 (S/S)

(Artikel ini telah di publish pada 30/6/2012. Akan menjadi entry utama sehingga 17/9/2012)

AMARAN:
HANYA UNTUK PASANGAN YANG TELAH/AKAN BERUMAHTANGGA SAHAJA

SK AL-KHISHBUN RESEPI RAHSIA KESUBURAN
  
Diformulasikan oleh Tabib Tuan Sheikh Abdillah dari Kota Suci Mekah. Formula gabungan herba Arab yang pertama di Malaysia.

 Amalkanlah SK Al-Khishbun yang merupakan gabungan istimewa Susu Kambing Terbaik, Bijirin Habbatus Sauda spesis Syria, Serbuk Bunga Kurma dari ladang kurma Madinah dan campuran herba dari Tanah Arab.
 Resepi Rahsia Kesuburan Wanita dan Lelaki yang mampu menambah hormon,  mengental sperma, merangsang rahim dan memanaskan organ pembiakan. Herba Campuran Arab ini menjadi amalan para remaja Arab yang akan/telah berumahtangga. 
  • Formulasi SK AL-KHISHBUN adalah resepi Pemakanan Kesihatan yang berasaskan amalan Sunnah Rasulullah s.a.w. SK AL-KHISHBUN merupakan gabungan istimewa tepung Susu Kambing dan herba-herba dari Tanah Arab. 
  • Campuran esktrak Stevia pula sebagai pemanis 100% semulajadi dan tidak mudarat menjadikan SK AL-KHISHBUN enak dan manis tanpa gula. 
  • Diperkaya dengan biji Habbatus Sauda (Syria) yang merupakan spesis terbaik yang telah dipanggang.
  • SK Al-KHISHBUN mengandungi serbuk bunga kurma 100% dari ladang kurma Madinah. Serbuk bunga kurma dahulunya digunakan sebagai herba penambah hormon dan mengentalkan sperma.
  • Gabungan ini membantu merangsang rahim, memanaskan organ pembiakan dan mengukuhkan tenaga dalaman. Herba Campuran Arab ini biasanya menjadi amalan para remaja Arab yang akan berumahtangga.
  • Menjaga keseimbangan dan normal tubuh serta membaiki saraf kelamin dan serta memulihkan tenaga batin.

IKHTIAR DAN BERTAWAKALLAH…..

HUBUNGI SAHABAT ROSELLE MARKETING

 019 7703029 atau 019-7773022 atau 019-778302

Kawasan Lembah Klang , sila  hubungi
Kedai Sahabat Roselle Marketing di Puchong, Selangor


Kedai SRM Puchong Selangor:
No 19-1, Jalan Tasek Prima 5/1, Blok B Prima Biz Hub,Taman Tasik Prima, 
47150 Puchong, Selangor Darul Ehsan. 

Nombor telefon: 019 7773194/019 7773094
 


Untuk Beli online, sila klik di sini http://sahabatroselle.blogspot.com/p/cara-beli-barang-online.html.

Cara Pengambilan

 
1 skop sebelum sarapan dan 1 skop sejam sebelum tidur. Dibancuh dengan air suam (200ml) @ secawan.

*      Mulakan dengan bacaan Bismillah, selawat ke atas Rasulullah s.a.w. dan berniatlah. Untuk lebih keberkesanan diamalkan setiap hari selama 1 tahun.

Dari Saidatina Aisyah r.a. telah berkata, telah bersabda Rasulullah s.a.w. “sebaik-baik amalan kepada Allah s.w.t. adalah perbuatan yang dikerjakan secara berterusan walaupun sedikit”.               
                                                                                                                                                            (Hadis riwayat Al-Imam Muslim)


FAKTA KANDUNGAN

SUSU KAMBING

Susu Kambing merupakan susu terbaik selepas susu ibu. Kandungan Kalsium dan Phosporos yang terkandung di dalam susu kambing hampir sama dengan susu ibu. Jumlah protein, vitamin A, mineral dan zat besi dalam susu kambing ternyata melebihi dari susu lembu. Susu Kambing mempunyai sifat alkali yang mampu membantu memaksimumkan penyerapan zat dalam badan dan menurunkan kadar asid dalam darah. Juga meningkatkan daya imunisasi badan dan menyah-toksid dalam darah. Susu Kambing mempunyai saiz molekul yang kecil berbanding susu lembu bagi mempercepatkan penghadaman.  Mengandungi faktor bio-aktif seperti IGF-1 yang tinggi dan asid CLA (conjugated linoleac acid) sebagai agen anti kanser. Selain dari sudut kesihatan, penggunaan susu kambing yang konsisten mampu memulihkan tenaga batin.

SERBUK BUNGA KURMA MADINAH

Serbuk bunga kurma 100% mirip dengan cairan sperma kaum lelaki ini diambil dari pucuk bunga kurma pilihan di kebun kurma Madinah. Pokok kurma mesti disenyawakaan oleh tangan manusia sahaja, sebab pokok kurma ini Allah s.w.t. jadikan dari lebihan tanah kejadian Nabi Adam a.s. Tabib Arab mengunakannya sebagai herba penambah hormon serta mengentalkan sperma. Juga dikatakan sesuai sebagai kaedah rawatan bagi memperolehi zuriat. Menjadi amalan pasangan di Tanah Arab di awal perkahwinan kerana serbuk bunga kurma dipercayai mampu mengatasi kemandulan bagi suami isteri.
  
HABBATUS SAUDA

Habbatus Sauda adalah biji hitam yang telah digunakan ribuan tahun yang lalu dan digunakan secara luas oleh masyarakat India dan Timur Tengah untuk mengubati pelbagai penyakit. Biji habbatus sauda mengandung crystalline nigellon dan arganine, sebagai penstabil sistem imunisasi badan. Selain itu kandungan karotinnya mampu melumpuhkan radikal bebas penyebab kanser. Jenis habbatus Sauda yang paling baik untuk perubatan ialah yang di tanam di Syria dan di Mesir. Ianya mengandungi lebih daripada 100 jenis kandungan bahan aktif yang membantu kesihatan dan menunjukkan kehebatan kesan klinikal jauh mengatasi herba lain sebagai pemakanan tambahan. Bahan-bahan dalam habbatus sauda saling bekerjasama dalam memberi kesan holistic (holistic effect) dan menyokong antara satu sama lain dalam proses penyembuhan semulajadi. Habbatus Sauda mengandungi Omega 3, 6 dan 9  dan merupakan nutrisi yang membantu perkembangan jaringan otak serta sangat berguna untuk meningkatkan daya ingatan dan kecerdasan akal.
  

ESTRAK HERBA STEVIA

Ekstrak daun herba Stevia mempunyai kemanisan sehingga 300 kali ganda lebih manis dari gula biasa TETAPI apa yang unik mengenai pemanis semulajadi yang berasaskan Stevia ini, ianya mempunyai 0% kalori, 0% lemak, 0% kolestrol, 0% protin, 0% toksid, 0% glukos dan 0% karbohidrat. Hasil kajian menjelaskan bahawa 1 gelas gula biasa bersamaan dengan setengah sudu kecil ekstrak Stevia dan 10gm ekstrak Stevia boleh memaniskan kira-kira 400 gelas air.  Para saintis merumuskan Stevia yang diambil secara oral adalah berkesan untuk menurunkan tekanan darah dan gula dalam badan. Memandangkan Stevia tidak menghasilkan glukos maka ekstrak ini mempunyai potensi untuk menjadi agen anti-hipeglisemik dalam rawatan diabetes. Pengambilan Stevia yang konsisten dan kerap dalam menggantikan gula tidak akan memudaratkan memandangkan sifat daun stevia yang SIFAR SEGALANYA. Selain dari itu, penduduk di Brazil menggunakan daun stevia ini sebagai ubat untuk merawat tekanan darah tinggi, kencing manis dan merawat luka terbakar. 

HERBA CAMPURAN DARI TANAH ARAB

Rasulullah saw bersabda “Sekiranya umatku tahu akan kelebihan helba nescaya mereka sanggup tukarkannya dengan timbangan emas” (Book of Sufi Healing ms. 58). 

Herba Campuran ini mampu merangsang rahim, memanaskan organ pembiakan dan mengukuhkan tenaga dalaman. Merupakan antara ramuan ubatan yang tertua di dunia. Campuran herba arab ini mampu melancarkan haid, menghilangkan senggugut, dan sering digunakan di dalam amalan kuno tabib China untuk rawatan mati pucuk.

 Zat paling lengkap untuk menjaga keseimbangan dan normal tubuh manusia. Mampu melambatkan proses penuaan dan membaiki saraf kelamin dan serta memulihkan tenaga batin. Ianya mampu meningkatkan stamina, menambah darah, memelihara ketegangan jasmani dan rohani dan sangat bermanafaat dalam mengaktifkan saraf dan menyembuhkan penyakit “dingin seks”.



”Saya telah menjalani 3 pembedahan akibat keguguran sebanyak 3 kali berturut-turut. Ini telah menimbulkan pelbagai komplikasi dalam badan. Urine mengandungi kuman, darah dan protin urine yang tinggi dan berisiko terkena sakit buah pinggang dan peluang kehamilan semula yang tipis. Hampir 2 tahun berulang alik ke hospital untuk rawatan rahim dan urine. Pada bulan Februari 2010, saya telah dijemput menjadi tetamu Allah ke kota suci Mekah buat pertama kalinya. 

Suatu hari selepas subuh, saya berkenalan dengan seorang wanita,  beliau banyak menceritakan tentang kehebatan ramuan-ramuan arab yang hanya terdapat di Tanah Arab. Saya tertarik dengan satu ramuan rahsia kaum arab mengenai kesuburan wanita dan lelaki. Keesokkan harinya saya keluar mencari ramuan2 tersebut di sekeliling kota mekah. 


Bukan satu perkara yang mudah, tapi kuasa Allah tiada siapa yang dapat menghalang. Saya dipertemukan dengan sebuah kedai kecil yang hanya menjual rempah ratus dan herba asli Arab. Di situlah saya belajar mengenai kehebatan herba arab ini melalui seorang tabib bernama Tabib Abdillah Bahabeer. 
Pelbagai resepi diperturunkan kepada saya. Menurutnya campuran herba kesuburan ini kebiasaannya diberikan kepada anak-anak dara dan teruna sebelum mereka melangsungkan perkahwinan. Ini bagi menyuburkan rahim kaum perempuan dan mengentalkan sperma kaum lelaki. Malah mereka juga mengamalkannnya sehingga dewasa untuk menguatkan tenaga batin mereka. 

Sehingga kini saya masih berurusan dengan tabib tersebut. Sekembalinya saya ke tanahair, saya telah mengamalkan ramuan tersebut yang dicampur dengan Susu Kambing. Saya amalkan setiap pagi dan sebelum tidur. 


Alhamdulillah, setelah 4 bulan mengamalkannya saya telah disahkan HAMIL lagi dan segala kuman, protin dan darah yang dikesan di dalam rahim dan urine saya telah berjaya dihapuskan. Kini ramuan tersebut saya jadikan sebuah formula kesuburan dari Tanah Arab untuk saya kongsikan dengan orang ramai dan saya namakan sebagai AL-KHISHBUN”.


Artikel di Harian Metro;


SETIAP pasangan yang mendirikan rumah tangga sudah pasti mengimpikan kehadiran cahaya mata sebagai penyeri dan pengikat kasih sayang, namun ada yang kurang bernasib baik apabila tidak dikurniakan zuriat pada awal perkahwinan mereka.

Bagaimanapun, ia bukanlah satu titik penamat bagi mana-mana pasangan untuk tidak meneruskan usaha memperoleh anak sehingga membuatkan syarikat Perintis Dagangan Sdn Bhd terpanggil memperkenalkan tiga produk baru dibawah nama Al-Khishbun bagi tujuan kesuburan wanita dan lelaki.

Pengarah Pemasarannya, Norzana Rafie, berkata produk itu diperbuat daripada campuran herba yang hanya terdapat di Tanah Arab dan dibawa masuk dari Makkah dan Madinah seperti SK Al-Khisbun yang dirumus dengan campuran debunga yang diambil daripada pucuk bunga kurma pilihan di kebun kurma Madinah.

“Menurut kaum Arab, pokok ini istimewa kerana ia hanya boleh disenyawakan dengan tangan manusia saja dan mereka percaya ia memberi kesan baik bagi rawatan kesuburan serta dijadikan amalan pasangan di Tanah Arab pada awal perkahwinan mereka,” katanya.

Selain SK Al-Khishbun, dua produk kesuburan lain ialah Soy Al-Khishbun yang dirumus khas untuk wanita selepas bersalin atau wanita dewasa dan berfungsi membaiki semula struktur dalaman selepas melalui proses melahirkan anak selain boleh diamalkan golongan hawa yang menitikberatkan soal kecantikan luaran dan dalaman.

Katanya, Cafe Al-Khishbun pula menggabungkan Kopi Arabicca dan herba campuran Tanah Arab yang dirumus khas untuk lelaki apabila herba Arab dikatakan setanding dengan kehebatan tongkat ali ini pernah diamalkan pedagang negara itu ratusan tahun dulu bagi mengekal dan memulihkan tenaga.

Selain itu, Norzana berkata, syarikatnya turut mengeluarkan produk SK-Cleopatra yang dirumus untuk kecantikan dan awet muda serta Cafe As-syifa yang diperkaya dengan Pollen Arab untuk membekalkan tenaga tambahan dan amat sesuai untuk mereka yang ingin berjaga malam.

Rangkaian Kedai Sahabat Roselle Marketing:

Kedai SRM Di Taman Impian Emas, Skudai, Johor 


Cawangan Impian Emas, Skudai Johor Bharu, Johor:
No. 32 Jalan Impian Emas 7,Taman Impian Emas,81300 Skudai,Johor, Malaysia
Office : +607 558 2779
HP : 019-778 3029 


Gambar Kedai SRM Di Puchong, Selangor

Kedai SRM Puchong Selangor:
No 19-1, Jalan Tasek Prima 5/1, Blok B Prima Biz Hub,Taman Tasik Prima, 
47150 Puchong, Selangor Darul Ehsan. 
Nombor telefon: 019 7773194/019 7773094

  Gambar Kedai SRM, Bandar Baru Uda, JB, Johor
 
SRM Cawangan Bandar Baru Uda, 
No. 3 Jalan Padi Ria 13, Bandar Baru Uda, 81200 Johor Bahru, 019-7773022 (En.Fadhil)

Gambar Kedai SRM, Taman Mutiara Rini, Skudai, Johor
Cawangan Taman Mutiara Rini, 
No. 33 Jalan Jasa 64,Taman Mutiara Rini, 81300 Skudai, Johor Bahru, Nombor 0197773064  

Cawangan Pasir Gudang:
D & Yad venture - No:22 Jln Sejambak 14, Taman Bukit Dahlia 81000 Pasir Gudang, Johor.017-7382676 / 019-7835476 [Puan Mimah]

 SRM Mobile - 

 SRM Mobile Sekitar Muar, Johor - 019-619 6676 [Puan Fatimah]  
 SRM Mobile Pahang: 019 9851773 (Encik Sulaiman)

0 comments:

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...