Tuesday, September 04, 2012

Testimoni Kopi Mas Ayu dan Halia Madu Telur Puyuh

Testimoni Kopi Mas Ayu dan Halia Madu Telur Puyuh

TESTIMONI

Kopi Mas Ayu


Halia Madu Telur Puyuh

Sila dapatkan produk ini
dengan Sahabat Roselle Marketing segera.

Peluang Jana Pendapatan pun terbuka kepada sesiapa yang berminat .

SAHABAT ROSELLE MARKETING

 019 7703029 atau 019-7773022 atau 019-7783029

Kawasan Lembah Klang , sila  hubungi 
019 7773194 atau 019 7773094
 (Kedai Sahabat Roselle Marketing di Puchong, Selangor)

Untuk Beli online, sila klik di sini

Insha Allah produk ini dapat membantu masalah haid, wanita yang ingin hamil dan mengandung lagi, pesakit kencing manis aka diabetis dan lain-lain lagi. Nak tau? Sila baca entry ni lebih lanjut yea. Terima kasih sebab sudi singgah blog ini.


Hamidah binti Abdul Latiff
mieda_79@yahoo.com, 012-5746036, Sitiawan Perak

Saya menghidapi masalah datang bulan yang agak serius..selepas kelahiran anak sulong yang kini berumur 3 tahun perjalanan period saya tidak teratur.Diperkenalkan dengan produk ini oleh suami saya dan setelah menggunkan 1 1/2 kotak saya telah datang bulan.Ia amat mengembirakan saya.

Walau pun ada sedikit tindak balas terhdap penggunaan produk Kopi Mas Ayu namun saya percaya akan keberkesanannya. Terima kasih....saya memandang untuk produk ini berdaya saya dan mampu menjana pendapatan. Insyaalah semoga dalam masa terdekat ini saya boleh menjadi sebahagian dari wakil produk ini. Mesej dihantar pada : January 3, 2011, 9:35 pm

ZAHRIM BAK ABU BAKAR
103 Jalan Pegoh Taman Pengkalan Jaya , Ipoh, Perak.


Hp : 019-6601075
Sebelum ini saya mempunyai masalah sakit kaki bila bermain badminton, setelah saya mencuba produk mas ayu sekotak pertama saya dapati bila bermain badminton sakit kaki saya dah hilang, sejak itu saya terus sertai jualan amal produk MMA dan kami sekeluarga terus amalkan dan mempromosikan pada kawan-kawan sepejabat alhamdulillah maklumbalas daripada mereka terbukti tidak mengecewakaN

CIKGU AZILA BINTI ABD KARIM
Taman Desa Ixora,
Senawang , Seremban, Negeri Sembilan.


Hp: 019-2983097
Alhamdulillah…apa yang saya nak kongsikan dengan semua pengunjung laman MMA ini ialah pengalaman saya setelah selamat melahirkan anak yang ke 8. kalau sebelum ini setiap kali bersalin 7 orang anak sebelum ini semasa dalam pantang saya memang tak boleh buat apa-apa badan lemah lesu tetapi anak yang ke 8 ini saya rasa lebih bertenaga lebih cergas setelah saya amalkan minuman mas ayu keluaran MMA.


Sepatutnya dengan usia yang semakin meningkat dan dengan anak yang ke 8 keadaan saya semakin teruk tetapi dengan izin Allah dan berkat mengamalkan minuman mas ayu terbukti bersalin anak ke 8 ini dalam pantang saya paling cergas dan paling bertenaga, saranan saya kepada semua yang membaca pengalaman saya dan rakan-rakan yang lain amalkan mas ayu anda tak akan rugi dengan khasiat dan kualitinya yang banyak membantu saya dan rakan-rakan yang lain. Kini saya telah sertai jualan amal MMA dan mempunyai pelanggan tetap.

CIKGU NORALIZA BINTI ZAKARIA
Taman Keramat, Kuala Lumpur
Hp: 012-2066829 

 
Saya mempunyai seorang anak perempuan yang kini berusia 15 tahun dan saya menghadapi masalah haid yang tidak menentu kadang-kadang sampai 3 ke 4 bulan dan ini menyebabkan saya sukar untuk mengandung, setelah saya amalkan produk mas ayu keluaran mma sistem bandan saya mulai stabil dan perjalanan haid dah normal, saya amalkan hampir 7-8 bulan tiba-tiba haid saya terhenti dan saya ingatkan ini masalah biasa yang selalu saya hidapi sebelum ini saya teruskan amal mas ayu macam biasa, setelah 5 bulan lebih saya rasa sakit perut dan setelah dibuat pemerisaan doctor sahkan saya mengandung 5 bulan lebih, alangkah terkejutnya saya bayangkan 5 bulan lebih saya boleh tak perasan yang saya mengandung, alhamdulillah saya bersyukur kini saya dianugerahkan oleh Allah seorang anak lelaki hasil penantian selama 15 tahun. Kini saya telah serta jualan amal mas ayu keluaran mma group ianya bukan sekadar minuman biasa tetapi sedap dan berkhasiat, ramai cikgu-cikgu sekolah saya yang turut mengamalkannya terutamanya mereka yang ada masalah dalaman.

Rangkaian Kedai Sahabat Roselle Marketing:

Kedai SRM Di Taman Impian Emas, Skudai, Johor

Cawangan Impian Emas, Skudai Johor Bharu, Johor:
No. 32 Jalan Impian Emas 7,Taman Impian Emas,81300 Skudai,Johor, Malaysia
Office : +607 558 2779
HP : 019-778 3029 

Kedai SRM Di Puchong, Selangor
Kedai SRM Puchong Selangor:
No 19-1, Jalan Tasek Prima 5/1, Blok B Prima Biz Hub,Taman Tasik Prima, 47150 Puchong, Selangor Darul Ehsan. Nombor telefon: 019 7773194/019 7773094

 Kedai SRM, Bandar Baru Uda, JB, Johor

 
SRM Cawangan Bandar Baru Uda, 
No. 3 Jalan Padi Ria 13, Bandar Baru Uda, 81200 Johor Bahru, 019-7773022 (En.Fadhil)

Kedai SRM, Taman Mutiara Rini, Skudai, Johor


Cawangan Taman Mutiara Rini, 
No. 33 Jalan Jasa 64,Taman Mutiara Rini, 81300 Skudai, Johor Bahru, Nombor 0197773064  

D &Yad Venture - 
No:22 Jln Sejambak 14, 
Taman Bukit Dahlia,Pasir Gudang
 HP: 017 738 2676/   019-7835476 [Puan Mim]

 SRM Mobile -
SRM Mobile Sekitar Muar, Johor - 019-619 6676 [Puan Fatimah]  
SRM Mobile Pahang: 019 9851773 (Encik Sulaiman)
 

 



Puan Rafeah Abd Wahab
Port Dickson, Negeri Sembilan (019-335 8247)
 
Selama lebih kurang 8 tahun, selepas saya melahirkan anak bongsu, haid saya tidak teratur dan mengalami pendarahan yang berpanjangan sehingga melebihi 30 hari dan dalam masa 2 tahun kebelangan ini keadaan bertambah teruk..Kes saya telah dirujukan ke Doktor Pakar & swasta, tapi Doktor kata semuanya ok…perubatan cara tradisional pun cuba jugak tapi pulih hanya sementara saja. Sejak minum Kopi Mas Ayu selama 2 minggu sahaja pertama kali haid saya lancar dan dalam tempoh 6 hari kering…Sakit di bahagian pinggang dan punggung pun hilang…syukur alhamdulillah, semuanya dengan izinNya juga…Terima kasih Kopi Mas Ayu.

ALIAS BAKAR ASHAARI
257 Lahat Suku Kg. Pengkalan Gate Tambahan
31500 Lahat, Perak. (016-5931584)

Saya mengidap kencing manis yang tinggi, paras gula mencecah 27 lebih, kulit kepala berkelimumur dan resdung. Sebelum ini kalau berdiri 10 ke 15 minit rasa nak jatuh, badan rasa letih dan tidak bertenaga, saya tidak boleh lakukan kerja-kerja berat dan kaki saya mula nampak lebam-lebam. 

Sejak amalkan kopi Mas Ayu Plus Collagen paras gula kini tinggal tinggal 6 lebih dah tahap normal, kelimumur dah hilang dan resdung pun dah tak ada. Sekarang saya boleh berdiri berapa lama pun tak ada masalah dan badan tak ada lagi sakit-sakit, saya boleh buat kerja macam biasa seperti berkebun, tukang rumah dan lain-lain kerja berat.

BADARIAH MOHD NOH
Saya bertugas di Majlis Bandaraya Ipoh setiap hari bila naik tangga pejabat saya rasa mengah dan semput penat hanya Tuhan yang tahu, tetapi sejak amalkan Mas Ayu Plus Collagen dan Halia Madu Telur Puyuh saya rasa ringan badan naik tangga tu dah tak ada masalah.  

PUAN LELIMARIAM
Tapah, Perak. (012-5844593, 012-5403726)
Saya dan keluarga mengidap banyak masalah kesihatan antaranya kencing manis, darah tinggi dan saraf dah bermacam produk saya cuba dah banyak duit saya habiskan namun lansung tak ada kesan, badan selalu lemah dan sakit-sakit hanya Allah yang tahu. Sehingga saya dengar melalui radio, saya sekeluarga cuba amalkan Mas Ayu Plus Collagen belum habis sekotak saya dan ibu saya rasa bertenaga, walaupun masalah saya belum sembuh sepenuhnya tetapi Alhamdulillah kerana sejak amalkan Mas Ayu memang nampak perubahan terutamanya bila saya terlupa makan ubat doctor badan sakit sangat-sangat, tetapi bila minum sahaja Mas Ayu time tu juga terasa perubahan dan badan kembali bertenaga. 

Abang saya yang sakit terlantar di hospital juga mengamalkan Mas Ayu, setiap kali dia minum memang memberikan tenaga dan yang paling ketara sejak amalkan Mas Ayu penyakit lemak bawah kulit atau dipanggil (penyakit kelisa) yang mana dulunya ketulan dan bongjolan pada lengan banyak dan ketara, sejak amal Mas Ayu bonjolan pada lengan hilang begitu ketara, lengan dah licin hanya tinggal sikit-sikit sahaja lagi.

0 comments:

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...