Assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Thursday, September 27, 2012

Promosi Coklat Minda Imtiyaz di Arked UTM

Promosi Coklat Minda Imtiyaz di Arked UTM
Fikir Minda, Ingat Coklat Minda
Fikir Halal, Ingat Sahabat Roselle Marketing 



(Entry ini akan menjadi entry kedua sehingga 26/9/2012.
 Untuk post terkini sila skroll down blog ini ke bawah)

Coklat Minda Imtiyaz insyaAllah akan berada di UTM Skudai. Dapatkan tawaran harga SAAANGAT ISSTIMEWA.

 Nak tau harganya, jom ke UTM SKUDAI. Temui kami Sahabat Roselle Marketing pada 25 hingga 27 September 2012 ini.

KEISTIMEWAAN COKLAT MINDA IMTIYAZ
Tingkatkan Kecerdasan Anda Dengan  COKLAT IMTIYAZ
 
Coklat Minda Imtiyaz adalah satu produk pemakanan yang unik dan berinovasi. Ianya dihasilkan melalui adunan pemakanan yang mempunyai nilai khasiat semulajadi, halal dan dikelaskan sebagai makanan. 

Sangat berkhasiat serta memenuhi keperluan diet seorang pelajar. Anak yang hiperaktif juga elok mengambil produk ini. Mengaktifkan kuasa MINDA & Konsentrasi supaya Lebih Focus

Dalam bentuk tablet, mempunyai rasa yang enak dan sedap, senang dibawa kemana-mana, pengambilan (kunyah ianya lembut) dan penyimpanan yang mudah.

Apa Kandungan Coklat Minda Imtiyaz Ini?

Susu Kuda
GotuKola(Pegaga)
 Kacang Soya
Kismis
Coklat/ Koko

HUBUNGI WAKIL 
SAHABAT ROSELLE MARKETING @ UTM

Cik Kay 012 736 4429
Cik Jem   014 506 5382

 atau Encik Yusof 019 7703029 
Bandar Baru Uda 019-7773022 
Impian Emas Skudai 019-778302
Mutiara Rini Hills 0197773064  
(klik readmore pada entry ini untuk artikel selanjutnya) 


 Kandungan Coklat Minda Imtiyaz Gold



About usSusuKuda
Adalah alternatif kepada mereka yang alah kepada susu lembu (lactose intolerance) kerana gumpalan lemak susu kuda lebih halus dan hampir menyamai susu ibu manusia. Terdapat banyak kajian oleh saintis pemakanan telah melaporkan komposisi protein dan lemak susu kuda adalah yang paling hampir dengan susu ibu manusia.Komposisi lemak dan pecahan protein, menyatakan susu kuda lebih menyamai susu manusia berbanding dengan susu lembu. (Kajian Godovac Zimmermann et  al., 1987; Businco et al., 2000; Horrobin, 2000).


About us
GotuKola(Pegaga)
Pemakanan yang menjana tenaga yang disimpan oleh badan, dan secara khusus sangat berguna membantu sistem saraf (nervous system). Gotu Kola ada kala digelar food for the brain. Di negara barat ianya sangat popular sebagai nerve tonicuntuk megurangkan ketegangan dan menguatkan daya ingatan. Gotu Kola membantu mengatasi stress, memulihkan reflexes dan meningkatkan kecerdasan mental dan tenaga fizikal. Triterpenes yg terdapat pada Gotu Kola bertindak melegakan ketegangan dan kerunsingan (antidepressant activity). (Petikan kajian oleh Zhong Yao Cai. 2003 Dec;26(12):870-3).



About us
Kacang  soya
Kacang soya menawarkan complete protein profile dan mengandungi semua essential amino acids yang diperlukan oleh diet seseorang. Kacang soya bukanlah sejenis pemakanan ajaib, tetapi ianya adalah contoh di antara jenis pemakanan yang mempunyai nilai diet lengkap serta mempunyai kesan positif kepada kesihatan. (Petikan  kata: Christine Lewis, Acting Director of the Center for Food Safety and Applied Nutrition's Office of Nutritional Products, Labeling and Dietary Supplements USA)

About us
Koko
Koko/coklat juga begitu sinonim dengan ungkapan positif emonis seperti sayang, rasa cinta dan kecerian. secara perbandingan, cokla/koko mengandungi lebih kandungan protein berbanding dengan sebiji pisang, sebatang lobak merah, sebiji epal atausejumlah kismis dengan berat yang sama kajian membuktikan colat/koko mengandugi khasiat makanan yang seimbang. (sumber :chocolate: Facts on Health and Nutrition For Educator and Health Professionals, Chocolate Manufacturers Association of USA)

 COKLAT MINDA IMTIYAZ PEMAKANAN BERKHASIAT LAGI BERMUTU TINGGI


Produk berasaskan pemakanan ini telah diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan dikelaskan sebagai makanan(bukan ubatan atau herba), telah peroleh pensijilan Halal daripada Jabatan Agama Islam Negeri (JAIN) dan  telah melalui analisa nutrisi di makmal Malayan Testing Laboratory, AOAC (Official Method of Analysis International) & APHA (American Public Health Association/Standard Method For Examination of Water & Wastewater).

Produk ini mempunyai nilai nutrien semulajadi. Merupakan formulasi daripada sebatian susu kuda, koko, soya, kurma, madu, kismis, oat dan diperkasakan dengan pegaga (gotu kola) serta diadun menjadi tablet kunyah makan yang berkhasiat sebagai makanan harian. 

Sesuai untuk semua peringkat umur sebagai melengkapkan dan menampung kekurangan zat dan nutrien yang diperlukan oleh tubuh badan. Kajian pakar nutrisi dan saintis pemakanan mengesahkan komposisi lemak dan pecahan protein susu kuda lebih menyamai susu ibu manusia berbanding susu lembu. Pegaga pula sangat popular di negara barat sebagai nerves tonic untuk mengurangkan ketegangan / stress dan menguatkan daya ingatan.

 Di sebalik rasa yang enak / sedap, produk ini sesuai untuk mereka yang alah kepada susu lembu (lactose intolerance). Cara penyimpanan yang mudah dan tidak mudah rosak.

Produk ini telah berada di pasaran sejak tahun 2006 dan diterima baik. Pihak syarikat juga telah menyertai pameran peringkat antarabangsa di dalam negeri dan di luar negara untuk memperkenalkan produk ini. 

Dengan inisiatif sendiri syarikat juga telah melaksanakan program penajaan bersama dengan agensi seperti Yayasan Perak, syarikat swasta dan individu untuk sumbangan makanan tambahan kepada pelajar-pelajar sekolah di sekitar Negeri Perak. Maklumbalas yang diterima daripada pihak sekolah mendapati produk ini berupaya memangkin kemajuan pembelajaran akademik,  bertenaga dan merangsang kestabilan dari sudut emosi

Rangkaian Kedai Sahabat Roselle Marketing:

Kedai SRM Di Taman Impian Emas, Skudai, Johor 


Cawangan Impian Emas, Skudai Johor Bharu, Johor:
No. 32 Jalan Impian Emas 7,Taman Impian Emas,81300 Skudai,Johor, Malaysia
Office : +607 558 2779
HP : 019-778 3029 


Gambar Kedai SRM Di Puchong, Selangor

Kedai SRM Puchong Selangor:
No 19-1, Jalan Tasek Prima 5/1, Blok B Prima Biz Hub,Taman Tasik Prima, 
47150 Puchong, Selangor Darul Ehsan. 
Nombor telefon: 019 7773194/019 7773094

  Gambar Kedai SRM, Bandar Baru Uda, JB, Johor
 
SRM Cawangan Bandar Baru Uda, 
No. 3 Jalan Padi Ria 13, Bandar Baru Uda, 81200 Johor Bahru, 019-7773022 (En.Fadhil)

Gambar Kedai SRM, Taman Mutiara Rini, Skudai, Johor
Cawangan Taman Mutiara Rini, 
No. 33 Jalan Jasa 64,Taman Mutiara Rini, 81300 Skudai, Johor Bahru, Nombor 0197773064  

Cawangan Pasir Gudang:
D & Yad venture - No:22 Jln Sejambak 14, Taman Bukit Dahlia 81000 Pasir Gudang, Johor.017-7382676 / 019-7835476 [Puan Mimah]

 SRM Mobile - 

 SRM Mobile Sekitar Muar, Johor - 019-619 6676 [Puan Fatimah]  
 SRM Mobile Pahang: 019 9851773 (Encik Sulaiman)




0 comments:

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...