Monday, February 07, 2011

Tepung Gandum Muslim, Produk Orang Islam, Bebas Bahan kimia merbahaya


Produk Orang Islam, Halal, berkhasiat Lagi Lazat, Bebas Bahan kimia merbahaya

Tepung Gandum Cap Bidara



Tepung gandum Cap Bidara sangat istimewa kerana ciri-ciri berikut:
  • Satu-satunya tepung gandum buatan orang Islam (Turki) yang terdapat di Malaysia
  • Produk Halal, Lazat lagi Berkhasiat (dengan Vitamin B1, B2, Niacin dan Zat Besi)
  • Bebas daripada bahan-bahan kimia merbahaya (Benzoyl Peroxide)
  • Harga yang berpatutan

Masihkah anda mahu mengambil tepung gandum lain?


Keistimewaan Tepung Gandum Cap Bidara Yang Tiada TandinganNya!

 



TEPUNG GANDUM BIDARA : memenuhi kehendak pasaran islam

 

Tepung Gandum CAP BIDARA keluaran Bidara Flour Shah Alam yang baru berada di pasaran, akan memenuhi kehendak pasaran yang mahukan tepung yang bersih daripada bahan-bahan yang memudharatkan kesihatan, untuk makluman pembaca tepung yang berada di pasaran telah di'putih'kan dengan BENZOYL PEROXIDE. Kebanyakan tepung yang berada di pasaran mengandungi bahan ini, tak percaya ? tengok betul-2.
Bahan ini boleh menyebabkan kanser, hati-hati untuk pengidap gout dan diabetes. jangan ambil tepung sebarangan.

Justeru, tepung gandum CAP BIDARA yang sudah berada di pasaran telah melegakan pelanggan yang mahukan kesihatan sambil menggunakan tepung macam biasa.
Tepung CAP BIDARA juga diperkaya dengan Vitamin B1, B2, Niasin dan Zat Besi.
Protein dalam tepung ini 12g kebanyakan tepung tidak sampai 10g, tepung terbaik di pasaran setakat inipun hanya 10g. Ia dirumuskan khas untuk membuat biskut, kek, kuih muih, pau, donut, roti, lempeng, mee basah dan kering. juga dapat digunakan untuk memekatkan sos, kuah dan sup.

harga hanya RM 3.00 untuk 1kg

Sila dapatkan produk Tepung Gandum Muslim ini
dengan Sahabat Roselle Marketing segera.

SAHABAT ROSELLE MARKETING

 019 7703029 atau 019-7773022 atau 019-7783029

Kawasan Lembah Klang 
sila  hubungi 

Puchong, Selangor:
 
KEDAI SRM , BLOK B ,
PRIMA BIZ HUB,
TAMAN TASIK PRIMA,
PUCHONG.
019 7773194 atau 019 7773094


Dapatkan Produk  ini 
sekarang di Rangkaian Kedai Sahabat Roselle Marketing:

Cawangan Impian Emas, Skudai Johor Bharu, Johor:
No. 32 Jalan Impian Emas 7,Taman Impian Emas,81300 Skudai,Johor, Malaysia
Office : +607 558 2779
HP : 019-778 3029 

Kedai SRM Puchong Selangor:
No 19-1, Jalan Tasek Prima 5/1, Blok B Prima Biz Hub,Taman Tasik Prima, 47150 Puchong, Selangor Darul Ehsan. Nombor telefon: 019 7773194/019 7773094
 
SRM Cawangan Bandar Baru Uda, 
No. 3 Jalan Padi Ria 13, Bandar Baru Uda, 81200 Johor Bahru, 019-7773022 (En.Fadhil)

Cawangan Taman Mutiara Rini, 
No. 33 Jalan Jasa 64,Taman Mutiara Rini, 81300 Skudai, Johor Bahru, Nombor 0197773064  

Cawangan Pasir Gudang:

D &Yad Venture
No:22 Jln Sejambak 14, 
Taman Bukit Dahlia,Pasir Gudang
 HP: 017 738 2676/   019-7835476 [Puan Mim]
 
 SRM Mobile -
  Sekitar Muar, Johor - 019-619 6676 [Puan Fatimah]  
Pahang: 019 9851773 (Encik Sulaiman)

6 comments:

Anonymous said...

as salam dimana nak dapatkan tepung gamdung ni....sgt2 berharap balasan bg pihat tuan....hanya utk kegunaan rumah sahaja.....kira mudah utk dibeli alhamdulilah

Intan SRM said...

waalaikumussalam Tuan dari mana ye?

Boleh hubungi Sahabat Roselle Marketing

019 7703029 atau 019-7773022 atau 019-7783029(Area Johor Baharu)

KL:019 7773194 atau 019 7773094
sekian terima kasih

Intan SRM said...

Maaf buat masa ni stok tepung belum ada memandangkan amsih diproses di Turki.

InshaAllah nanti dalam bulan 8, bekalan tepung gandum halal muslim ini akan sampai stoknya ke Malaysia. Sama-sama kita doakan kepada Allah semoga segera tepung ini ada di pasaran kita.amin

Intan SRM said...

salam Anym
sekarang tepung gandum ini telah ada di semua cawangan sahabat roselle amrketing.cecpat dapatkannya segera.

ezna said...

Assalamualaikum.
Tepung ini sudah ada stok dan boleh dibeli ke? Terima kasih.

Intan SRM said...

Waalaikumussalam Ezna alhamdulillah tepung gandum ni dah ada stok sekarang. Boleh dtkan segera dengan Sahabat Roselle Marketing ye.

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...