Assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Thursday, January 12, 2012

Secret Honey Genius, Muslim Choice

Secret Honey Genius, Muslim Choice


Secret Honey Genius, Muslim Choice
Minuman Kesihatan Terbaik, Bersumberkan Al-Quran, Hadith Nabi  saw. serta pendapat ulama perubatan ISLAM.

Sebotol RM60.00/ 150ML

Dapatkan Secret Honey Genius Muslim Choice, SRM Johor 0197703029, 
KL dan Lembah Klang, Hubungi SRM Mobile KL, Encik Asrul 0197773194,
Pahang 0199851773, SRM Mobile Muar Puan Fatimah, 019-619 6676
 Dengarkan SECRET HONEY GENIUS, ke udara di IKIM.fm, Isnin  
 11 Jun 2012 jam 11.15 pagi

Produk ini terhasil bertitik tolak daripada sepotong Hadith Nabi….yang bermaksud “Berubatlah kamu dengan dua kesembuhan iaitu MADU dan AL-QURAN”.

Disandarkan kepada KHAZANAH AMALAN PEMAKANAN KESIHATAN ISLAM MENGIKUT SUNNAH…Menjadi Rahsia Kesihatan sepanjang hidup dengan Izin ALLAH swt.
Madu sangat banyak khasiatnya, sehingga digelar sebagai minuman dari segala minuman, dan ubat dari segala ubat.
SECRET HONEY GENIEUS mengandungi pelbagai zat mineral, vitamin, asid amino, enzim, protin, antioksidan, penyahtoksin dan pelbagai khasiat semulajadi yang diperlukan oleh tubuh badan manusia sepanjang hayat. 

Ia memberi tenaga segera, mempertingkatkan kecerdasan minda dan kecergasan fisikal ke tahap optima.
Kandungan zatnya yang tinggi dan semulajadi dapat membekalkan segala zat pemakanan yang diperlukan oleh sel-sel tubuh seterusnya mempertingkatkan daya tahan tubuh untuk melawan penyakit dan jangkitan.
Dalam penghasilan Secret Honey Geniues ada 3 unsur penting :
Gabungan Makanan SUNNAH – yang disebutkan dalam Hadith dan Al-Quran seperti bahan utama (Base) Secret Honey Geniues iaitu madu lebah merupakan makanan lengkap, Propolis Dan Bee Pollen yang juga daripada hasilan lebah, digabungkan dengan Habatussauda yang merupakan sejenis herba yang diberi pengiktirafan oleh Rasulullah saw. sendiri dalam Hadithnya sebagai penawar bagi segala penyakit kecuali mati, ditambah dengan Zanjabeela Dan Zafaran.
Kaedah doa-doa khusus yang MUSTAJAB dan pembacaan ayat-ayat suci Al-Quran.
Kaedah tulisan Ayatul Syifa’ di atas pinggan putih menggunakan tinta zafaran dan diluntur ke dalam Secret Honey Geniues.
Itulah dia konsep penghasilan Secret Honey Geniues yang disediakan secara eksklusif dan sedemikan rupa untuk kebaikan orang-orang ISLAM dengan natijah kita dapat kekuatan untuk taat pada perintah ALLAH swt. dan ikut SUNNAH Rasulullah saw.
Menggabungkan : Madu Asli, Propolis, Bee pollen, Habbatussauda, Cendawan Merah, Zanjabeela & Za’faran.
Diluntur bersama Ayatul Quran serta Doa-doa Syifa’ yang ditulis menggunakan tinta zafaran serta didoakan dengan doa-doa mustajab, INSYAALLAH. 

baca selanjutnya...

PEMAKANAN TERATUR MENYUMBANG HASIL  POSITIF
SECRET HONEY GENIEUS amat sesuai untuk semua golongan. Ia sangat digalakkan kepada para pelajar-pelajar untuk membantu mencerdaskan minda juga kepada mereka yang memerlukan khasiat pemakanan yang tinggi seperti ahli sukan, wanita hamil dan sesiapa sahaja yang inginkan kesihatan yang OPTIMA. Ia juga disyorkan untuk rawatan penyembuhan sebarang jenis penyakit.
SECRET HONEY GENIEUS dengan pelbagai khasiat, MADU cecair ajaib yang mempunyai 3 sifat unggul iaitu PENYEMBUHAN, KEMANISAN dan KELEMBUTAN. Mempunyai kemampuan untuk meningkatkan kesihatan, menyegarkan tubuh, mengeluarkan racun, membunuh kuman dan menyembuhkan penyakit.
Madu : Merupakan makanan yang disukai oleh buah pinggang dan hati. Ianya dapat memperbaiki peredaran darah seterusnya membekalkan oksigen yang cukup kepada otak. Madu mengandungi zat ferment, vitamin, mineral, asid amino, hormon, zat bakterisidal dan bahan-bahan aromatic.
Bee Pollen : Merupakan makanan anak lebah dan juga dalam proses lebah memproses madu. Ia mengandungi Slenium sebagai Antioksida, Asid glutamik untuk kecerdasan otak, membantu system penghadaman dan masalah Anemia serta dapat mengurangkan masalah elergi.
Ganoderma : Dikenali sebagai Raja Herba yang Ajaib. Dikesan mempunyai nilai perubatan yang tinggi sejak lebih 2000 tahun yang lampau di Negara China. Kaya dengan Organik Germanium dan berbagai zat pemakanan yang amat diperlukan oleh tubuh manusia.
Propolis : Sejenis resin yang dikutip oleh lebah dari pokok yang digunakan untuk melindungi sarang lebah dan mengandungi antibiotic semulajadi. Ia bersifat antibakteria, membantu penyembuhan pelbagai penyakit, mengandungi BiaFlavonoids yang bersifat Antioksidan.
Habatussauda : Sabda Rasulullah saw. “Tetapkanlah kamu dengan Al-Habatussauda kerana ia adalah UBAT bagi segala penyakit kecuali mati”.
Zanjabeela : ALLAH swt. berfirman, “Dan di dalam syurga itu mereka diberi segelas minuman yang campurannya adalah Zanjabeela”.
Zafaran : Umumnya adalah perangsang terbaik, digunakan untuk memperbaiki daya ingatan, memberi oksigen kepada otak. Di dalam perubatan ISLAM diterangkan kegunaan dan kelebihan zafaran pada menjana otak dan memperbaiki minda.
ATURAN PENGGUNAAN (Gunakan Sudu Plastik) :
Penjagaan kesihatan & kecerdasan minda - 1 sudu teh 1@2 kali sehari.
Rawatan penyakit - 1 sudu teh 2 @ 3 kali sehari (Kurang kan DOS jika berlaku tindakbalas penyembuhan yang kuat).
Kanak-kanak 7 tahun kebawah - 1/2 sudu teh sekali sehari.

5 comments:

Anonymous said...

mcm mane utk sy jadi pengedar honey secret genius nie? sy berminat

Intan SRM said...

anda dari kawasan mana?tq kerna berminat jadi pengedar
sila hubungi Secret Honey Genius Muslim Choice, SRM Johor 0197703029,

Anonymous said...

Harga??

Intan SRM said...

Harga sebotol Secret Honey Genius RM60.00

Anonymous said...

Salam.. adakah produk ini masih ada? dan bagaimana untuk saya mendapatkannya.. Mustakim Kuantan..

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...