Assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Monday, January 16, 2012

GTC, Green Tea Colustrum,

GTC, Bukan Obat, Tapi Mujarab, InshaAllah


Adakah anda pernah mendangar Green Tea Colostrum? Bagi pendengar radio IKIM, pastinya anda telah telah maklum "Green Tea Colostrum, ianya bukan ubat tetapi mujarab"

 Susu Awal Lembu, Atau dikenali sebagai colostrum,
Bersama Teh Hijau
Dari Pengilang dan Pengeluar Muslim
Produk berstatus IMP

Berminat dapatkan produk GTC, Green Tea Colustrum? 
Ingin tambahkan pendapatan anda? 
Jadilah pengedar GTC bersama Sahabat Roselle Marketing. 
Sila hubungi hotline SAHABAT ROSELLE MARKETING, 0197703029. 


BEBERAPA Komentor Pengguna GTC:


Alhamdulullah,  sejak menggunakan  Green Tea Colostrum  ini  penyakit Migrain  yang  selalu saya alami hilang. Tidak perlu mengambil ubat lagi.
- Puan Zurita (Guru)

Sekarang saya berasa yakin dengan penampilan saya. Green Tea Colostrum  menyebabkan kulit  saya  kelihatan  lebih  menarik  dan  licin.    Saya yakin  dengan  adunan  Green  Tea dan Colostrum ini meremajakan saya kembali.
- Pn Nik (Guru)

Sebenarnya saya  tidak  suka minum susu. Oleh kerana saya  inginkan  meminum  Green Tea Colostrum  yang  disyorkan  oleh  seorang  kawan,   saya  meminumnya dengan  straw.   Satu ketika  saya  tiada  straw,  lalu saya  cuba  meminumnya tanpa straw, Alhamdulillah tekak saya mampu  menelannya  dan  saya  dapati  Green Tea Colostrum ini tidaklah terasa susu sangat. Kini saya tidak kisah sama ada ada straw  atau   tidak saya  meminum   Green Tea Colostrum untuk  penyakit  lelah  saya. Kini  saya  jarang  menyedut ubat lelah yang biasanya tiap bangun pagi saya terpaksa menyedutnya.
- Pn Rosmaria (Suri Rumah)

Terima  kasih  kepada ayah  dan  ibu  kerana  memberi  saya  minum Green Tea  Colostrum.  Disamping  rasanya  yang  sedap saya  mampu memberi tumpuan terhadap apa yang guru ajar dalam kelas. Kata ibu produk ini mengawal brain chemical untuk meningkatkan aktiviti mental dan tumpuan mental. Green Tea Colostrum tetap best ! ! !
- Adik Aisyah Fatihah (Pelajar)

Berminat dapatkan produk GTC, Green Tea Colustrum? Ingin menjadi pengedar GTC? Sila hubungi hotline SAHABAT ROSELLE MARKETING, 0197703029.

Khasiat GTC:
Khasiat Kesihatan dan Kecerdasan.
  1. Kaya dengan Antioksidan.
  2. Berupaya melawan virus.
  3. Melambatkan proses penuaan.
  4. Mengurangkan tekanan darah tinggi.
  5. Berupaya mencegah sel barah.
  6. Menurunkan aras kolestrol.
  7. Memperkuatkan daya ingatan dan menajamkan tumpuan.
  8. Mengimbangi dan memantapkan sistem imunisasi.
  9. Memperkayakan antibodi tubuh.
  10. Memperkayakan nutrisi pemulihan yang diperlukan oleh tubuh.
  11. Membantu proses pemulihan tulang,otot,tisu saraftisu penyambung,rawan dan kulit(growth factor)
  12. Meransang kecantikan kulit.
  13. Memperkuatkan daya fungsi tubuh dan menyumbang tenaga kepada tubuh.
Apa Kandungan dalam GTC ni?
Green Tea ( Teh Hijau)
Ia adalah minuman yang mangandungi Polyphenols yang merupakan kumpulan antioksidan yang kuat yang mampu melindungi anda dari radikal bebas. Radikal bebas adalah unsur yang boleh merosakkan badan.

Kolostrum
Ia mengandungi imunoglobulin terutamanya IgG yang boleh meningkatkan sistem daya ketahanan badan untuk melindungi anda dari serangan bakteria virus, kulat dan juga allergens. Ia juga mempunyai faktor tumbesaran yang mampu membantu mempercepatkan proses prtumbuhan sel dan memperbaiki dan memulihkan sel-sel yang rosak.




Oleh itu GTC ini amat sesuai untuk penghidap penyakit kronik seperti Kencing manis, Darah tinggi, Buah pinggang Jantung dan sebagainya. Ia juga amat sesuai untuk menurunkan berat badan, gatal-gatal kulit serta mengembalikan kecantikan kulit anda. GTC juga berupaya mengurangkan risiko penyakit kanser.

Sekiranya ANDA ADALAH SEORANG YANG AMAT PRIHATIN TENTANG KESIHATAN DIRI DAN/ ATAU SEDANG MENCARI PENAWAR KEPADA PENYAKIT YANG SEDANG ANDA HADAPI, SEGERALAH MENDAPATKAN GTC INI.

0 comments:

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...