Assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Friday, November 30, 2012

SUSU KAMBING AKHIL HAYY STOKIS JOHOR SELANGOR

SUSU KAMBING AKHIL HAYY STOKIS JOHOR SELANGOR





STOKIS JOHOR SELANGOR
 SUSU KAMBING AKHIL HAYY
 

Susu Kambing Hayy Goat Perisa Asli
500g - RM40
1kg - RM70



Susu Kambing Hayy Goat Perisa Coklat
500g - RM40
1kg - RM70


DAPATKAN SEGERA 
SUSU KAMBING HAYY GOAT DENGAN 
RANGKAIAN SAHABAT ROSELLE MARKETING.


Sila dapatkan produk ini
dengan Sahabat Roselle Marketing segera.
Peluang tambah pendapatan keluarga
bagi yang berminat menjadi pengedar 
Susu Kambing Hayy Goat. 


SAHABAT ROSELLE MARKETING

Hotline SRM:  Encik Yusof di talian 019 770 3029 

019-7773022(BBU) 

019-7783029(Impian Emas)

 0197773064  (Mutiara Rini)

Kawasan Lembah Klang , sila  hubungi 
019 7773194 atau 019 7773094

 (Kedai Sahabat Roselle Marketing di Puchong, Selangor)



Susu Kambing - KEAJAIBAN UNTUK KEBAIKAN KESIHATAN

Susu kambing secara semulajadi mencegah pembiakan organism yang merbahaya dlm badan manusia sekaligus menjadikan kita sihat. Kandungan potassium dan kalsium yang tinggi dalam susu kambing serta kandungan sodium yang rendah dlm susu kambing sangat penting bagi membentuk tekanan darah yang normal dan mengawal fungsi hati yang normal.

 Susu kambing mengandungi bahan riboflavin untuk tenaga dan juga boleh merawat simpton penyakit lelah, eczema, colic, insomnia dan demam kuning. Kandungan silicon dan fluorine yang tinggi dalam susu kambing dapat mencegah penyakit diabetes (kencing manis). Susu kambing juga mengandungi factor anti barah

SUSU KAMBING PERISA ASLI DAN COKLAT

KANDUNGAN DAN KHASIAT RINGKAS

1. Susu Kambing Asli Tanpa Krimer dan Tanpa Gula kaya dengan protin, enzim dan vitamin A, mengandungi faktor anti-antritis (inflamasi sendi) dan anti barah. Susu Kambing lebih berkhasiat jika di bandingkan dengan susu lembu dan dapat membantu merawat mengubati demam kuning dan penyakit kulit. Susu kambing juga dapat mencegah gastrik, lelah(asma), insomnia dan ulcer


2. Susu kambing mempunyai molekul protin & lemak yang sangat halus serta mudah hadam berbanding dengan susu lain. Ianya sangat baik untuk diet bayi, kanak-kanak yang cirit-birit serta alahan kepada susu lembu & susu tepung dan juga orang dewasa yang mempunyai masalah penghadaman. 
 
3. Ianya mempunyai kandungan pH beralkali. Maka ianya tidak menjana asid dalam darah atau usus. Ianya bertindak meneutralkan acid dalam badan. Susu kambing lebih mudah dihadam kerana ia hanya memerlukan 20 minit berbanding susu lembu memerlukan 2 jam. 


4. Kandungan Mineral Selenium yang kaya dalam susu kambing bertindak sebagai bahan bagi membantu dan menguatkan sistem imunisasi tubuh dan bahan anti oksida. Selain itu ianya melawan virus secara semulajadi dan mencegahnya daripada membiak.

5. Kandungan potassium & calcium yg tinggi dalam susu kambing serta kandungan sodium yang rendah dlm susu kambing sangat penting bagi membentuk tekanan darah yang normal dan mengawal fungsi hati yang normal. 


6. Susu kambing mengandungi bahan riboflavin untuk tenaga dan juga boleh merawat simpton penyakit asma, eczema, colic, insomnia dan demam kuning.



 Susu Kambing Mudah Hadam


Susu kambing mempunyai molekul protin dan lemak yang sangat halus, lembut, serta mudah hadam berbanding susu lembu. Ianya sangat baik untuk diet bayi dan juga orang dewasa yang mempunyai masalah penghadaman. Disebabkan zarahnya yang halus serta sifatnya yang menyah acid, maka sangat sesuai digunakan bagi rawatan ulcer dan gastrik.

Alahan Laktosa

Sifat susu kambing yang mudah hadam membolehkan laktosa melalui usus dengan mudah Susu kambing mempunyai kandung laktosa 7% lebih rendah berbanding susu lembu. Ianya sangat baik untuk kanak-kanak yang cirit birit dan alahan kepada susu lembu dan susu tepung.

Susu Kambing Bersifat Alkali

Ianya mempunyai kandungan pH beralkali. Maka ianya tidak menjana acid dalam darah atau usus. Ianya bertindak meneutralkan acid dalam badan. Kandungan acid berlebihan dalam badan menyebabkan kepada penyakit sakit kepala, sakit badan dan otot, penurunan berat badan, kandungan gula dalam badan yang tidak seimbang, keletihan dan tekanan darah tinggi.

Susu Kambing Mengandungi Asid Lemak Yang Baik

Susu kambing mengandungi asid lemak baik (asid kaprik dan kaprilik) yang mencegah kesan jangkitan kulat. Asid ini juga membantu sistem pertahanan badan dan meningkatkan tenaga manusia.

Susu Kambing Tidak Membentuk Lendir

Susu kambing tidak membentuk lender sebagaimana susu lembu dan tiada menimbulkan alahan kepada manusia.

Susu Kambing Kaya Dengan Mineral Selenium

Kandungan Mineral Selenium yang kaya dalam susu kambing bertindak sebagai bahan bagi membantu sistem ketahanan sel badan manusia dan bahan anti oksida. Selain itu ianya melawan virus secara semulajadi dan mencegahnya dari membiak.

Susu Kambing Kaya Dengan Bioorganic Sodium

Susu kambing didapati mengandungi Kandungan Bioorganic Sodium yang tinggi. Bioorganic Sodium dikenali dalam rawatan naturopathic sebagai elemen anti penuaan. Bioorganic Sodium didapati mengurangkan masalah Rheumatoid Arthritis (inflamasi sendi). 

Rangkaian Kedai Sahabat Roselle Marketing:

Kedai SRM Di Taman Impian Emas, Skudai, Johor 


Cawangan Impian Emas, Skudai Johor Bharu, Johor:
No. 32 Jalan Impian Emas 7,Taman Impian Emas,81300 Skudai,Johor, Malaysia
Office : +607 558 2779
HP : 019-778 3029 


Gambar Kedai SRM Di Puchong, Selangor

Kedai SRM Puchong Selangor:
No 19-1, Jalan Tasek Prima 5/1, 
Blok B Prima Biz Hub,Taman Tasik Prima, 
47150 Puchong, Selangor Darul Ehsan. 
Nombor telefon: 019 7773194/019 7773094


  Gambar Kedai SRM, Bandar Baru Uda, JB, Johor
 
SRM Cawangan Bandar Baru Uda, 
No. 3 Jalan Padi Ria 13, Bandar Baru Uda, 81200 Johor Bahru, 019-7773022 (En.Fadhil)


Gambar Kedai SRM, Taman Mutiara Rini, Skudai, Johor
Cawangan Taman Mutiara Rini, 
No. 33 Jalan Jasa 64,Taman Mutiara Rini, 81300 Skudai, Johor Bahru, Nombor 0197773064  

Cawangan Pasir Gudang:
D & Yad venture - No:22 Jln Sejambak 14, Taman Bukit Dahlia 81000 Pasir Gudang, Johor.017-7382676 / 019-7835476 [Puan Mimah]

 SRM Mobile - 

 SRM Mobile Sekitar Muar, Johor - 019-619 6676 [Puan Fatimah]  
 SRM Mobile Pahang: 019 9851773 (Encik Sulaiman)





0 comments:

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...