Assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Thursday, May 31, 2012

Lelaki Jubah Putih di Syiria

Lelaki Jubah Putih di Syiria



Ya Allah, bersempena bulan Ramadan yang bakal menjelang tidak lama lagi, ini kami bermohon selamatkanlah saudara-saudara kami yang tidak bersalah di Syria. Bahkan juga di seluruh dunia yang mengalami nasib yang sama. 

Berikanlah pertolongan, kekuatan dan kemenangan kepada mereka sebagaimana yang engkau telah tunjukkan dalam sirah-sirah ummat soleh terdahulu... Amin Ya Rabb..

Ketika askar upahan rejim Basyar Al-Assad sedang menggila membunuh penunjuk perasaan, tiba-tiba keluar sosok tubuh seorang lelaki berjubah putih dari arah sebelah tentera Basyar Al-Assad.

 Lelaki itu mengangkat mangsa yang syahid dibunuh askar upahan Basyar Al-Assad dengan tenang sedangkan dibelakangnya ada tentera bersenjata.

Kelihatan lelaki berjubah putih itu tenang mengangkat pemuda yang telah mati syahid itu dengan sebelah tangan sahaja.

Adakah ianya Malaikat? atau jin? Wallahu a'lam. Mereka membantu ahlu sunnah yang ditindas puak Syiah baalawi (Syiah Alawi atau Syiah Alawiyyah - علوية‎) di Syria manakala bantuan Allah tetap bersama.

Penderitaan dan dugaan yang berat oleh rakyat Syria ahlu sunnah wal jamaah ini adalah sebagai ujian Allah. Manakala bantuan ghaib dari Allah hanyalah sebagai meredakan hati-hati orang yang beriman.


Siapakah lelaki berjubah putih itu? Masih menjadi persoalan. Tengok video di bawah ini, mungkin kurang jelas tapi video yang kedua di penghujungnya mungkin anda dapat amati betul-betul.. Wallahu a’lam

Video di bawah ini pula adalah video asal yang tidak diubahsuai/edit:



 Video yang telah menghentikan scene lelaki jubah putih:

ملك من الملائكه لابس زي ابيض يحمل شهيد بيد وحده بسوريا



Video di bawah pula di'edit' dengan menghentikan scene lelaki jubah putih tersebut. Entah muncul dari mana, kemudian ghaib.


ياسبحان الله ملك من الملائكه يمر امام الاعداء النظام الفاسد مع اطلاق نار كثيف واشتباك بين المتظاهرين وجيش الشبيحه بسوريا لابس زي ابيض ليسحب ويحمل الشهيد ويسلمه لأصحابه/ من ذوووق ولد حلي حموده المزيوني




0 comments:

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...