Assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Wednesday, February 08, 2012

Air ECPI, Air Untuk Kesihatan Anda.

Air ECPI, Air Untuk Kesihatan Anda.


Harga: Air ECPI 1.5 liter: RM8.00/botol
Air ECPI 500ml: RM3.00/botol

Hubungi Kami
Sahabat Roselle Marketing (JM 0454405-K) 
Untuk sebarang khidmat bantuan Berkaitan produk ECPI,  
ATAU lain-lain sila emailkan kepada
Email - srm_3029@yahoo.com Atau srm3029@gmail.com
Hotline SRM; 0197703029 

Air ECPI didalam memenuhi keperluan perut dan tubuh badan anda
 
Tahukah anda bahawa anda hanya memerlukan sebotol air ECPI sahaja sehari bagi memenuhi keperluan tubuh badan anda? Air ECPI ini bertindak sebagai makanan tambahan yang telah dilengkapi dengan pelbagai khasiat seperti mengandungi 1,732 gelombang elektromagnetik, herba, antiosida dan vitamin, seperti Ginseng collegen, Propolis, Royal jelly, Alfalfa, Madu, Colloid dan lain-lain.

Terdapat ribuan pengguna yang telah berpuas hati dengan kesan yang ditunjukan selepas minum air ECPI. Berikan sahaja masa 15 minit kepada air ECPI, ia DENGAN IZIN ALLAH SWT, mampu menunjukkan tahap luar biasanya kepada anda. Molekul air minuman ECPI lebih halus kerana melalui 14 kali sistem tapisan dan menjadikanya tidak seperti air minuman biasa.

Ringkasan bagaimana Air ECPI Diproses:
 
a. Electro Clustered
b. Rawatan Ultra Violet
c. Reverse Osmosis
d. Pengaksigenan
e. Pengalkalian
f. Diamond Clusrtered
g. Ozon
h. Berion

Kelebihan Air ECPI:
 
a. Mampu menembus dinding ‘intra cellular’
b. Mampu bertindak sebagai agen pengeyah toksin
c. Mengimbangi electrolyte yang diperlukan oleh tubuh
d. Mengandungi pro multivitamin dan pro hormon
e. Merangsang fungi organ
f. Merangsang kecergasan fizikal dan membantu mengatasi kelesuan dan keletihan
g. Membekal oksigen secukupnya kepada sel
h. Membantu mengatasi berlebihan berat badan tekanan darah tinggi.

Ia dihasilkan melalui proses yang sangat unik yang menggabungkan sistem rawatan sepert berikut ;

1.  Reverse Osmosis
Rawatan RO atau reverse osmosis dijalankan bagi tujuan:
1. Menyingkirkan bau busuk daripada air dan membuang warna air agar ianya menjadi jernih.
2. Air yang telah tercemar tentunya akan membawa kesan buruk kepada manusia, maka rawatan reverse ormosis amat diperlukan bagi mengeluarkan bendasing yang tidak diingini dari unsur air. Maka, sistem RO lazimnya digunakan bagi mengurangkan jumlah pepejal-pepejal lebur dan bahan terampai.

2. Alkaline
Air ECPI adalah kaya dengan unsur alkaline. Apakah yang dimaksudkan dengan Alkaline Water?

pH (kuasa, atau potensi, Hydrogen) = unit yang menunjukkan ketumpatan hidrogen air berasid dan beralkali. Air menjadi berasid dengan ion-ion hidrogen bertambah (H ), dan beralkali dengan bertambah hydroxyl ions (-OH).

Setiap sel hidup dalam badan kita mengadakan produk sisa. Nutrien itu daripada makanan kita adalah dihantar untuk setiap sel dan mereka membakar beroksigen untuk menyediakan tenaga bagi kita untuk hidup. Terbakar nutrien adalah produk sisa. Sama ada anda makan terbaik makanan atau paling teruk, semua makanan menjana produk sisa.

Makanan adalah diklasifikasikan sebaik atau buruk untuk anda didasarkan jumlah itu dan kualiti produk sisa ia menghasilkan. Kebanyakan daripada sel-sel kita pergi metabolisme selesai dan sel-sel mati lama ini juga menjadi produk sisa.



Produk sisa ini menjadi sisa pepejal, seperti, kolesterol, asid lemak, karang buah pinggang, dan sebagainya, dan, tidak dikenali untuk kami mereka mengumpulkan dan membina suatu tempat dalam badan kita. Pengumpulan ini tidak dihapuskan bahan-bahan buangan berasid dalam badan kita pecut penuaan itu proses.

Air beralkali membantu bahan-bahan buangan berasid badan kita dan membuat ia lebih mudah untuk badan untuk menghapuskan mereka. Pengumpulan bahan-bahan buangan pecut penuaan itu proses; pengurangan asid itu bahan-bahan buangan melambatkan penuaan itu proses mungkin pembalikan teratur ia.

Air beralkali bukan satu ubat untuk merawat atau menyembuhkan mana-mana penyakit-penyakit tetapi jika menggunakan sering, air beralkali mengurangkan asid itu sia-siakan, membenarkan satu peningkatan kesihatan biasa..

3. Oxygenation
Oksigen dan air adalah unsur-unsur penting untuk sesuai berfungsi badan. Air biasanya mengandungi di mana saja di antara 1 hingga 10 ppm (bahagian per juta) oksigen terlarut. Memberi oksigen menyiram mengandungi paras oksigen tambahan akan dibubarkan dan dimantapkan.

Nyata, sistem penghadaman itu tidak boleh memproses oksigen kepada aliran darah sepantas sistem pernafasan. Tetapi minum memberi oksigen air boleh menambah bekalan oksigen anda dan dengan itu membantu untuk memaksimumkan penepuan oksigen dalam darah anda.

Ini merupakan pergi mengoptimumkan fungsi metabolik. Oksigen tambahan akan meningkatkan stamina fizikal, tidur lebih baik, pembersihan tali perut dan lebih banyak tenaga. Air ECPI mengandungi oksigen 20% lebih tinggi dari air biasa.

4. Diamond clustered
Air minuman ECPI ini mempunyai saiz molekul air yang halus. Saiz molekulnya berukuran diantara 0.001 dan 0.004. Saiz yang halus ini membolehkan ia menembusi dinding sel dengan mudah. Sifatnya yang halus dan lembut mampu memberi kesegaran dengan cepat.


5. Ionize
Suatu pembaharuan terhadap proses pengalkalian berbanding air minuman biasa. ECPI tidak menggunakan bahan mineral untuk proses pengalkalian seperti air minuman biasa yang lain, sebaliknya ia menggunakan proses ionisasi atau proses penambahan ion hidrogen negatif (H-).

Tubuh badan secara biologi dan dan kimia memerlukan ion negatif berbanding mineral yang boleh didapati dengan banyak dari kolid. ECPI mempunyai kadar pH diantara 7.3 – 8.4.

6. Ozone disinfection
Air ECPI telah menjalani rawatan ozone. Ozon mempunyai lebih banyak penyahjangkitan keberkesanan pada bakteria dan virus-virus berbanding dengan pengklorinan.

Seperkara lagi, mengoksidakan ciri-ciri boleh juga mengurangkan tumpuan besi, mangan, sulfur dan mengurangkan atau rasa penghilang dan masalah-masalah bau. Oksida ozon besi, mangan, dan sulfur dalam air untuk membentuk logam tak larut oksida atau asasi sulfur.

Zarah-zarah tak larut ini kemudiannya disingkirkan oleh jawatan penurasan. Zarah-zarah organik dan bahan kimia akan menjadi dibasmikan melalui sama ada penggumpalan atau pengklorin kimia. Ozon tidak stabil, dan ia akan didegradasikan mengenai rangka masa meliputi satu beberapa saat untuk 30 minit.

Kadar degradasi itu adalah satu majlis ilmu kimia air, pH dan suhu air.

7. Ultra Violet
Ozon mempunyai lebih banyak penyahjangkitan keberkesanan pada bakteria dan virus-virus berbanding dengan pengklorinan. Seperkara lagi, mengoksidakan ciri-ciri boleh juga mengurangkan tumpuan besi, mangan, sulfur dan mengurangkan atau rasa penghilang dan masalah-masalah bau. Oksida ozon besi, mangan, dan sulfur dalam air untuk membentuk logam tak larut oksida atau asasi sulfur.

Zarah-zarah tak larut ini kemudiannya disingkirkan oleh jawatan penurasan. Zarah-zarah organik dan bahan kimia akan menjadi dibasmikan melalui sama ada penggumpalan atau pengklorin kimia. Ozon tidak stabil, dan ia akan didegradasikan mengenai rangka masa meliputi satu beberapa saat untuk 30 minit. Kadar degradasi itu adalah satu majlis ilmu kimia air, pH dan suhu air.


Di atas rawatan-rawatan air disebut telah membuktikan telah satu kualiti kebaikan dan adalah digunakan sepanjang dunia.

Bagaimanapun apakah kriteria terbaik dikehendaki oleh badan anda bagi membantu dalam masalah kesihatan atau memelihara kesihatan anda?

Adakah ia mencukupi cukup hanya telah air bersih?

Adakah ia mencukupi cukup hanya telah menyiramkan oksigen tambahan? Adakah ia mencukupi dengan air beralkali?

Adakah ia mencukupi cukup hanya telah air percuma bakteria?
Adakah ia mencukupi cukup hanya telah molekul-molekul paling kecil itu struktur-struktur?

Air terbaik diperlukan oleh badan adalah air bersih dengan nilai-nilai terapeutik. Air tenaga adalah berkaitan untuk nilai-nilai terapeutik hasil dari memasuki fasa-fasa rawatan-rawatan air. Soalan adalah apa adalah kandungan nilai-nilai terapeutik dalam air? Berapa banyak nilai-nilai terapeutik? Apa adalah satu bentuk ukuran untuk menghargai kualiti nilai-nilai terapeutik ia menghasilkan?

0 comments:

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...