Wednesday, February 01, 2012

Testimoni, Smart Coco A+

Testimoni, Smart Coco A+
 

RM21.00


RM21.00
Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Sahabat Roselle Marketing,
 
"Kedai Muslim...
Barangan Muslim..
Untuk Pengguna Muslim..." 
Sahabat Roselle Marketing turut memasarkan Smart Coco A+.
 Bagi meluaskan lagi rangkaian SRM, kami membuka PELUANG PERNIGAAN kepada mereka yang berminat menceburi perniagaan runcit ini.

Secara tidak langsung lebih ramai usahawan Muslim dapat dihasilkan melalui peluang perniagaan ini. Lantaran itu, dapat memacu ekonomi masyarakat Islam.

Menerusi pakej niaga yang kami disediakan, ia terbuka kepada usahawan atau bakal usahawan peruncitan untuk membuka kedai runcit berkonsepkan produk Muslim di seluruh negara.

Berminat??? Sila hubungi Encik Yusof 019 7703029

SAHABAT ROSELLE MARKETING

 019 7703029 atau 019-7773022 atau 019-7783029


Kawasan Lembah Klang , sila  hubungi 
019 7773194 atau 019 7773094

Untuk Beli online, sila klik di sini http://sahabatroselle.blogspot.com/p/cara-beli-barang-online.html.

 Rangkaian Kedai Sahabat Roselle Marketing:
Cawangan Impian Emas, Skudai Johor Bharu, Johor:
No. 32 Jalan Impian Emas 7,Taman Impian Emas,81300 Skudai,Johor, Malaysia
Office : +607 558 2779
HP : 019-778 3029 

Kedai SRM Puchong Selangor:
No 19-1, Jalan Tasek Prima 5/1, Blok B Prima Biz Hub,Taman Tasik Prima, 47150 Puchong, Selangor Darul Ehsan. Nombor telefon: 019 7773194/019 7773094
 
SRM Cawangan Bandar Baru Uda, 
No. 3 Jalan Padi Ria 13, Bandar Baru Uda, 81200 Johor Bahru, 019-7773022 (En.Fadhil)

Cawangan Taman Mutiara Rini, 
No. 33 Jalan Jasa 64,Taman Mutiara Rini, 81300 Skudai, Johor Bahru, Nombor 0197773064  

Cawangan Pasir Gudang:
D & Yad venture - No:22 Jln Sejambak 14, Taman Bukit Dahlia 81000 Pasir Gudang, Johor.017-7382676 [Puan Mimah]

 SRM Mobile - Sekitar Muar, Johor - 019-619 6676 [Puan Fatimah]  
Pahang: 019 9851773 (Encik Sulaiman)
 

SMARTCOCO A+

Minuman bernutrisi Smart Coco A+ adalah fomulasi istimewa yang berpontensi untuk meningkatkan daya ingatan, konsentrasi minda, peredaran darah serta sebagai ajen antioksida. Ianya diadun dari bahan-bahan makanan yang baik sebagai ubatan dan herba terpilih dan berkualiti.

Khasiat:
Membantu meningkatkan daya ingatan tahap kecerdasan minda, IQ & konsentrasi minda, memperbaiki sistem perjalanan darah. Mencantikkan kulit. Membantu membekalkan bahan keperluan dalam badan untuk baik pulih sel-sel, tumbesaran dan fungsi organ dalam badan. Mengandungi serat, protein, banyak vitamin & mineral yang baik untuk badan. Membantu menenangkan & tidur malam yang nyenyak. Menggunakan krimer bukan tenusu.

Testimoni, Smart Coco A+

Saya mempunyai dua orang anak lelaki yang mempunyai tahap kecedasan minda yg agak lemah sehingga setiap kali peperiksaan sekolah mereka pasti membawa pulang keputusan yang sungguh mengecewakan namun kini semua telah berubah secara drastik, dimana sejak saya menyediakan Smart Coco A+ pada setiap pagi kedua-dua mereka telah memperoleh keputusan peperiksaan yang amat cemerlang dimana ke semua mata pelajaran terbaik dan kedudukan tempat pertama dalam kelas telah diraih oleh mereka. Selain dari itu mereka juga menjadi ringan tulang dan semakin berbudi bahasa.
Puan Norleeza, Wangsa Maju

Saya seorang pelajar yang terlalu bergantung pada N**cafe untuk memastikan saya boleh belajar dengan segar di tengah malam. Tetapi setelah mencuba Smart Coco, saya berasa lebih segar serta lebih bertenaga. Saya sangat berterima kasih kepada ibu saya & Smart Coco yang cuba untuk mengubah tabiat minuman kafein saya.
Leena, Universiti Islam Antarabangsa

Alhamdullillah, selepas beberapa minggu mengambil SMARTCOCO A+, saya berasa lebih fokus dalam pekerjaan saya sebagai seorang doktor pakar bedah. Malah saya berasa segar dan lebih aktif sekarang dalam melakukan tugas saya. Pada bulan Ramadhan yang lepas, saya dapat melakukan solat tarawikh saya dengan lebih kusyuk dan dapat menghabiskan semua rakaat dengan lebih baik kerana saya berasa kurang letih berbanding dengan beberapa tahun lepas di mana saya kadangkala berasa sangat berat menghabiskan solat tarawikh. Saya telah mengesyorkan kepada rakan sekerja saya yang lain, iaitu para doktor, para jururawat dan atendan. Ramai di antara mereka juga sukakan SMARTCOCO A+ dan merasakan efek yang sama bila meminumnya. Bagi anak-anak saya pula, mereka suka meminum SMARTCOCO A+ dan sekarang lebih baik fokus dan ingatan dalam pelajaran. Malah mereka dapat melakukan latihan yang lebih advanced misalnya yang didarjah 2 dapat melakukan latihan darjah 3 dan 4. Dalam Kumon pula anak saya mendapat pelajar terbaik seluruh Malaysia. Alhamduliah saya berasa bersyukur dan gembira. Kami sekeluarga akan terus mengambil Smart Coco A+.
(Dr. Azrin, Pakar Bedah)
 

Salam, kami sekluarga mengamalkan produk Smart Coco A+ dan Jus Al-Khaira keberkesaannya amat membanggakan, tahniah setelah mencuba saya dan suami sepakat untuk menjadi stokis di negeri sabah. Suami saya sebelum ini suka mengadu cepat letih dan berusaha untuk mencari makanan tambahan dan setelah mendengar iklannya di radio IKIM dia pun berusaha untuk mencuba. Anak sulung saya lelaki lambat bercakap dan menyebut perkataan susah untuk difahami, apabila mencuba Smart Coco A+ saya yang penat melayan dia bertanya itu dan ini. Anak kedua perempuan aktif umur setahun macam umur 3 tahun, seisi keluarga hairan apa yg dia buat amat advance, dan kulit pun jadi gebu terima kasih.
Puan Jamaliah, Kota Kinabalu

Saya mempunyai anak berumur 2 1/2 tahun yang agak tersekat-sekat percakapannya, saya ambil smartcoco A+ untuknya dan selepas 4 kotak, alhamdulilah percakapannya sangat lancar seperti budak sebaya dengan umurnya. Saya juga ingin berkongsi tentang rakan saya berbangsa Iban juga mengunakan Jus Alkhaira kerana dia kata bagus sangat makanan-makanan sunnah. Satu rakan lagi yang hampir kebilik pembedahan kerana sakit lutut yang berlarutan tetapi selepas meminum jus Alkhaira, alhamdulilah pembedahan tidak diperlukan lagi.
Puan Ayu, Kuching, Sarawak
Radio IKIM - Jumaat 19.03.2010

Anak bongsu saya baru dapat keputusan SPM baru-baru ini dan mendapat 3A, saya gunakan Smartcoco A+ lebih kurang dalam bulan Ogos. Dulu masa PMR satu A pun tak ada. Insyaallah akan saya akan teruskan pengunaannya untuk masa akan datang.
En. Ismail, K. Terengganu

 
Radio IKIM - Jumaat 19.03.2010

Salam 1 Malaysia. Saya ingin berkongsi dengan semua berkenaan khasiat Smart Coco A+ ini. Saya mempunyai enam orang anak dan semuanya sedang menuntut dari Tahun 1 hinggalah Tingkatan 5 telah menggunakan produk ini secara berterusan. Tiga orang anak saya akan menghadapi peperiksaan UPSR, PMR dan SPM tahun ini. Sejak Ogos 2009 hingga kini menggunakannya, saya dapati kesan perubahan yang amat menakjubkan di mana anak-anak saya yang sebelum ini selalu menimbulkan masalah keluar malam, suka bermain, malas mengaji dan menyiapkan kerja rumah, sekarang ini tanpa disuruh mereka rajin mengulangkaji di rumah, bangun jam 4 pagi untuk mengulangkaji, solat berjamaah, cuci dan menggosok pakaian sekolah sendiri. Amat berdikari.
Puan Zaiyana, Pekan

Saya telah menggunakan Smart Coco A+ sejak bulan Ogos untuk anak saya menghadapi peperiksaan SPM. Sebelum ini dia selalu mengantuk di dalam kelas dan tidak faham ajaran guru, juga tidak fokus dlm pelajaran. Tapi setelah memgambil Smart Coco A+ ternyata ada perubahan. Masalahnya semakin pulih dan dia lebih yakin untuk menjawab soalan peperiksaan. Begitu juga dgn anak saya yang keempat menghadapi masalah tidak fokus dalam pelajaran myebabkan dia tidak dapat menjawab setiap soalan dgn tepat dan jitu. Saya usahakan dia ke tuisyen untuk tahun 3 ni(2010). ALHAMDULILLAH dia selalu bawa balik hadiah dari tuisyen kerana telah siapkan latihan dan menjawab soalan-soalan dari cikgu. Dan di sekolah dia telah menyiapkan tugas dan mudah dan di minta guru untuk mengajar kawan2 lain. Kami sekeluarga mengamalkannya dan telah mendapatkan kebaikannya, insyaAllah.
Puan Azilah, Kuala Terengganu

Anak saya berumur 7 tahun, semasa di sekolah tadika lagi anak saya masih tidak tahu membaca walaupun sudah 2 tahun bersekolah di sana.Saya bertemu dengan Pn Noreisha yang ketika itu datang beraya di rumah, dia memperkenalkan produk Smart Coco A+ kepada saya tanpa berfikir panjang saya membeli 2 kotak Smart Coco A+, tanpa belengah saya beri kepda anak saya dan dia memang sukakan rasanya yang enak, setelah hampir 2 minggu anak saya kelihatan letih, mengantuk dan batuk berkahak tanpa henti, saya jadi hairan lalu saya hubungi Puan Noreisha bertanyakan hal itu, katanya itu adalah simptom-simptom nye. Sampai sekarang anak saya boleh membaca dengan lancar tanpa sebarang masalah. Saya turut memberi Smart Coco A+ kepada anak kedua saya berumur 6 tahun.
Puan Zuraidah, Cheras Baru

Anak saya mengalami masaalah lambat memahami terutamanya dalam pelajaran dan percakapan yang selalu tersangkut-sangkut dan tersekat-sekat. Beliau meminati sukan bolasepak tetapi tidak dapat menyebut nama pemain bolasepak dunia seperti dari England, Italy dll. Setelah lama mencuba berbagai produk dan banyak berhabis duit berubatkan anak saya ini, dia masih begitu juga. Saya dan ibunya hampir putus harapan, tetapi pada suatu hari, saya terdengar dari rancangan radio tentang produk SMARTCOCO A+. Sebagai ikhtiar, saya terus dapatkan produk yang harganya sungguh berpatutan, untuk diberikan pada anak saya. Anak saya menyukai produk SMARTCOCO A+ ini kerana rasanya yang sungguh sedap, dan mudah di ambil. Alhamdullillah, dengan formulasi produk yang istimewa ini, percakapannya menjadi semakin lancar dan kurang tersangkut lagi. Didalam kelas pun dia telah lebih cepat memahami ajaran guru dan ada peningkatan dalam pelajarannya. Masalahnya ini dapat di atasi hanya dengan mengambil hampir 2 kotak SMARTCOCO A+!!! Dan yang paling menggembirakan saya, sekarang dia dapat menyebut nama semua pemain bolasepak dunia dengan betul !!! Saya sangat terharu dan bersyukur kerana dipertemukan dengan SMARTCOCO A+. Hanya dengan mengambil minuman yang simple tetapi mujarab ini, masalah anak saya yang bertahun-tahun telah dapat di atasi kurang dari 2 minggu. Terima kasih SMARTCOCO A+. Kami sekeluarga akan terus meminumnya dan memberitahu semua rakan-rakan dan saudara-mara tentang kebaikannya.
(En. Mansor, Pemandu Lori, Klang)

Anak saudara saya, Aidil, sudah berumur 3 tahun+. Tetapi masih tidak dapat bercakap dan hanya suka menghisap jarinya. Setelah mengambil SMARTCOCO A+ selama 2 minggu, beliau sudah mula bercakap malah menjadi begitu ramah!!! Percakapannya pun menjadi bertambah lancar dan perkembangan mindanya pun bertambah baik. Ibunya sangat gembira dengan perningkatan ini. Terima Kasih kepada SMARTCOCO A+.
(Puan Narizan, Berniaga, Kemaman Terengganu)

Cucu saya berumur 6 tahun. Tidak lancar bercakap dan lambat membaca. Setelah ibunya memberi minuman SMARTCOCO A+ selama beberapa minggu, perkembangan mindanya nampak ketara, dan dia sudah boleh membaca dan memahami bacaan dengan lebih lancar dan cepat. Syukur Alhamdullillah dengan perkembangan ini. Terimakasih SMARTCOCO A+!!
(Datin Zaharah, Surirumah, Alor Star, Kedah)

Saya adalah seorang pekerja di sebuah syarikat swasta. Mungkin kerana faktor umur, dan terlalu banyak masaalah yang saya fikirkan samada masalah peribadi atau kerja, serta tanggungjawab yang banyak, saya sering merasa tertekan, stress serta terlupa dan selalu tidak dapat menjalankan kerja dengan baik. Boss sering menegur saya kerana banyak melakukan kesilapan dan kerja saya tidak siap. Saya merasa risau dengan keadaan ini. Mujur ada kawan saya yang mengesyorkan SMARTCOCO A+. Setelah saya ambil sehari 2 bungkus untuk selama beberapa minggu, saya merasakan kerja mula menjadi lebih mudah dan kurang stress. Saya dapat fokus kepada kerja dan keluarga dengan lebih baik. Kerja berjalan lebih lancar dan saya menjadi lebih tenang. Malah Boss mula memuji kerja saya. Saya gembira dengan perubahan terbaru ini.
(Puan Alina, 45 tahun, Kuala Lumpur)

Anak saya kemalangan dan mengalami gegaran otak, saya dinasihatkan kawan mencuba minum SMARTCOCO A+. Alhamdulillah, sekarang anak saya sudah fokus dan boleh buat apa yang disuruh serta boleh menumpukan dengan penuh perhatian ketika belajar di kuliah. Ini adalah suatu keajaiban kurniaan Allah. Pada bulan Ramadhan lepas, saya minum SMARTCOCO A+ dan Jus ALKHAIRA setiap hari. Alhamdulillah, saya tidak berasa terlalu lapar dan masih bertenaga bekerja di pejabat. Seperkara lagi, umur saya sudah 48 tahun dan mengalami kedatangan haid tidak teratur. Alhamdulillah, Jus ALKHAIRA telah membantu perjalanan haid teratur kembali pulih seperti sediakala. Ini sesuatu yang sangat memeranjatkan saya dan saya syorkan kepada anda mencubanya.
(Puan Hajjah Norila Norlidah, Jasin, Melaka)

Setelah memberi ketiga-tiga anak saya SMARTCOCO A+ ni selama seminggu, saya dapati anak saya sekarang senang untuk dikejutkan dari tidur kalau dulu bukan main payah dan liat nak bangun tidur. Seperkara lagi, anak saya suka menyanyi tapi selalu lupa lirik tapi sekarang dah hafal lirik. Anak saya juga nampak cergas tak malas kalau disuruh belajar.
(Puan Azimah, SUK, Shah Alam)

Setelah mendengar cerita khasiat SMARTCOCO A+ dan Jus ALKHAIRA dari Radio IKIM, saya telah membelinya untuk kebaikan anak-anak saya. Alhamdulillah, anak saya dalam darjah 1, didapati ada perubahan dari segi kecergasan, peningkatan pelajaran dan sudah boleh berpuasa tanpa lapar dahaga. Anak saya berumur 1 tahun 10 bulan pula sudah boleh berkata-kata. Menakjubkan! Suami saya pula pengidap asma. Alhamdulillah, sekarang penyakitnya berkurangan.
(Puan Hamidah, Melaka)

Tahun ini anak saya Amin akan menduduki peperiksaan UPSR, saya risau akan kemajuan pelajarannya. Sikapnya yang malas membuatkan saya mencari jalan bagaimana untuk mengatasinya. Saya terbaca di akhbar mengenai produk SMARTCOCO A+ ini. Saya pun mencubanya dengan memberi anak saya satu peket pagi dan satu peket petang. Selepas 3 hari meminumnya, saya dapati anak saya asyik mengantuk je. Saya mula risau akan hal ini. Tapi saya teruskan juga beri anak saya minum SMARTCOCO A+ ini kerana En. Akmar yang menjual ini kata akan ada tindak balas dan jangan risau. Lepas tu saya nampak perbezaan anak saya iaitu dia mula tumpu pada pelajarannya, sehinggakan cikgu sekolahnya bertanya kenapa sikapnya tiba tiba bertukar dengan memberi tumpuan yang penuh semasa guru mengajar di kelas. Anak saya juga kerap mengalami kencing malam, sekarang anak saya tidak lagi kencing malam. Perangainya juga telah jauh berubah serta tidak terlalu nakal lagi. Anak saya yang mengambil PMR tahun ini pun saya beri minum SMARTCOCO A+ dan saya juga nampak perbezaannya. Syukur alhamdulilah saya terus bagi anak anak saya minum SMARTCOCO A+ ini.
(Puan Salmah, Kuala Lumpur)

Beberapa bulan yang lalu, saya telah membeli satu mesin yang dapat menggoncangkan badan dengan kuat kononnya untuk menguruskan badan. Setelah melakukan latihan sebanyak 3 kali sehari dengan goncangan yang kuat untuk menghilangkan lemak, berat badan saya masih tidak hilang walau seinci tetapi sebaliknya saya merasa pening dan mata saya berpinar-pinar. Selepas itu saya terasa seperti orang yang kehilangan memori atau 'memory loss' dan suka terlupa walaupun perkara itu baru saja berlalu. Mujur ada SMARTCOCO A+. Saya telah mengambilnya 2 peket sehari, pagi dan malam. Selepas seminggu memori saya telah mula pulih kembali sedikit demi sedikit dan selepas sebulan mula pulih seperti sediakala. Alhamdullillah, saya akan terus mengambil SMARTCOCO A+ setiap hari untuk lebih meningkatkan ingatan saya. Dan terpaksa meninggalkan penggunaan mesin yang merosakkan diri itu.
(Puan Ida, Pulau Pinang)

Anak saya akan menduduki UPSR tahun ini. Saya risau dengan prestasi pelajarannya yang selalu mendapat merah, terutamanya Matematik. Saya berikhtiar dengan menghantarnya ke tuisyen, di samping memberinya minuman SMARTCOCOC A+ ini. Alhamdullillah, setelah mengambil 3-4 kotak Smart Coco A+ sebanyak 2 bungkus sehari, prestasinya mula meningkat kerana katanya dia dapat fokus dan faham serta mengingati ajaran cikgu di dalam kelas dan tuisyen. Keputusannya meningkat ke C sekarang. Saya akan terus memberinya minuman SMARTCOCO A+ ini dan yakin prestasinya akan terus meningkat kerana masa masih panjang untuknya belajar sehingga ke peringkat Universiti, itulah harapan saya bersama SMARTCOCO A+.
(En Daud, Johor Bahru)

Anak saya, Amran berumur 15 tahun, agak lemah dalam banyak matapelajarannya kerana susah untuk menumpukan perhatian dalam kelas, juga ketika melakukan ulangkaji. Kadangkala dia mendapat E atau D dalam beberapa peperiksaannya. Saya agak susah hati terhadap perkembangannya kerana pada masa itu, peperiksaan PMR nya sudah hampir tiba. Kami tidak berputus asa. 2 bulan sebelum PMR, saya berikan 2 sachet minuman SMARTCOCO A+, pagi & petang. Alhamdullillah, dia mula dapat menumpukan perhatian pada ulangkaji. Syukur, pada peperiksaan PMR yang lepas, anak saya telah mendapat 8A. Kami sangat gembira dengan keputusannya. Sekarang, dia minum SMARTCOCO A+ setiap hari & lebih bersemangat belajar dan berazam untuk mendapat keputusan yang cemerlang dalam SPM nanti.
(Puan Norlia, Seberang Prai, Pulau Pinang)

Saya telah memberi anak saya di tingkatan 1 SMARTCOCO A+ setelah diperkenalkan oleh adik saya. Saya telah memberi SMARTCOCO A+ ini satu peket pagi dan satu peket petang selama hampir 2 bulan. Saya tidak nampak perbezaan yang ketara setelah memberi SMARTCOCO A+ ini selama hampir 2 bulan. Tetapi apa yang memeranjatkan saya ialah baru baru ini, anak saya telah membawa balik kad lapuran dari sekolah dan saya dapati anak saya telah mendapat nombor 2 dalam peperiksaan kelas yang selalunya anak saya mendapat nombor belas-belas. Saya sangat berterima kasih kepada Fortune Resources dan akan terus memberi anak saya minuman SMARTCOCO A+.
(Puan Zaiton, Jalan Kelang Lama, Selangor)



Saya mengalami kekurangan daya ingatan dan selalu lupa. Bila saya minum SMARTCOCO A+ ini satu peket pagi dan satu peket petang, saya dapati dalam beberapa hari saya rasa macam malas dan mengantuk dan selepas itu saya rasa otak saya macam vcd di putar balik. Sekarang saya dah boleh mengingati sedikit demi sedikit walaupun bukan kesemuanya tetapi ia membantu saya untuk mengingati sebahagian yang saya lupa. Apa yang penting ialah SMARTCOCO A+ ini kena minum secara berterusan supaya ia meningkatkan lagi daya ingatan saya. Terima kasih SMARTCOCO A+.
(En Nizam, Eksekutif Hotel, Mid Valley, Kuala Lumpur)

Saya dan anak perempuan saya telah membeli SMARTCOCO A+ sebagai minuman harian kami. Pada 3 hari pertama kami meminumnya, kami mendapat selsema dan bersin tanpa berhenti. Kami tertanya-tanya kenapa begitu jadinya. Selepas 3 hari, selsema kami telah berhenti dengan sendiri, dan kepala kami juga terasa ringan. Rupanya itu itu tindak balas terhadap kami yang mempunyai resdung. Kami berasa gembira kerana SMARTCOCO A+ bukan saja telah membuatkan ingatan kami menjadi lebih baik, tetapi juga telah menghilangkan penyakit resdung yang telah lama kami tanggung. Terima kasih SMARTCOC A+!
(Puan Sarilah, Permatang Pauh, Pulau Pinang)

Anak saya yang ketiga dalam darjah 5, pada mulanya pelajarannya agak merosot, dia terasa lesu dan kurang bermaya apabila balik dari sekolah. Dia selalu keletihan dan kekurangan tenaga untuk belajar tapi selepas menggunakan 2 kotak Smart Coco ternyata banyak perbezaannya, dia semangkin cerdas dan keputusan peperiksaannya meningkat, dia bertambah tekun dan rajin belajar. Bagi saya satu peningkatan yang agak mendadak. Anak keempat saya pula pelajarannya memang baik tetapi ia mengalami gatal-gatal apabila bermain dan juga alahan kepada gigitan nyamuk, ia menjadi merah dan gatal-gatal apabila di garu dan menjadi merah kemudian parut hitam setelah mengambil Smart Coco sebanyak 2 kotak ternyata amat berkesan. Saya sekeluarga akan terus mengambil Smart Coco bagi kebaikan pelajaran dan kesihatan kini saya sekarang mendaftar menjadi pengedar bagi menjana pendapatan tambahan serta membantu megembangkan produk yang baik ini.
(En. Ngah, Sg. Tiram, Pulau Pinang)

Assalamualaikum. Syukur ke hadrat Allah subhanahu wa taala kerana dengan keizinannya anak saya berjaya dengan cemerlang dalam UPSR 2009 dengan mendapat 5A. Apa yang saya ingin kongsikan di sini ialah saya memberikan anak saya minum smart coco A+ setelah mendapat maklumat dari radio IKIM.com. Terus saya dapatkan produk tersebut sebanyak 2 kotak di PKNS Bangi. Alhamdulillah anak saya diberikan produk ini sebulan sebelum menghadapi UPSR dan hasilnya anak saya menyatakan bahawa dia boleh menjawab semua soalan dengan mudah dan senang. Terima kasih sekali lagi.
(Puan Nurul Huda, Nilai Impian)

Saya Nur Hidayah, merupakan pelajar Sek Kebangsaan Jasin, saya adalah pelajar top 2 di sekolah ini, bergiat aktif dalam kokurikulum. pernah ditawarkan ke kolej yayasan saad tetapi tidak melepasi kriteria diperlukan. Bagaimanapun saya tetap tidak putus asa dan mengamalkan Smartcoco A+ sebagai minuman harian untuk membantu saya menerima pelajaran diajar oleh guru dengan sepenuhnya. Alhamdulillah, berkat doa ibu bapa dan amalan minuman Smartcoco A+, kecemerlangan saya terus digilap, saya dianugerahkan tokoh pelajar di sekolah agama kerana berjaya mendapat 8A dalam peperiksaan dan di sekolah harian saya mendapat keputusan UPSR 5A. Kecemerlangan ini dibantu dengan minuman berkhasiat Smartcoco A+ yang terbukti berkesan mencerdaskan minda. Kini saya lebih bersedia untuk mengekalkan kecemerlangan saya di tingkatan 1.
(Nur Hidayah, Jasin)

Anak saya mengalami kemalangan dan hampir 50% dari kakinya melecur akibat terbakar. Akibat kemalangan ini kakinya mengeluarkan gelembung air bisa dan bernanah. Anak saya diarahkan oleh doktor untuk menjalani satu pembedahan membuang nanah. Namun, berkat usaha saya dengan memberi minum Smartcoco A+ dan jus Al-Khaira secara intensif telah menyebabkan keadaan luka anak saya cepat sembuh dan apa yang menakjubkan dia tidak perlu menjalani pembedahan yang dijadualkan memandangkan keadaan nanah sudah kering. Saya juga telah menyapukan jus al-Khaira ini di atas luka yang dialami sebagai salah satu inisiatif untuk membantu mempercepatkan penyembuhan. Alhamdulillah usaha saya berjaya, luka anak saya semakin kering, dan anak saya tidak perlu banyak bergantung kepada ubat doktor. Walaupun anak saya mengalami trauma kesakitan, namun dia tenang dan yakin mungkin inilah kesan positif dari minuman smartcoco A+ dan jus al-Khaira.
(Puan Rosniza, Melaka)

Saya mengambil jus Al-Khaira dan mendapati lebih bertenaga, masalah yang berkaitan dengan perut iaitu sakit pada masa-masa tertentu telah tiada dan perjalanan darah haid saya mula teratur.
(Puan Rusyda)

Saya ibu kepada dua orang anak mendapati sejak meminum jus dan smartcoco A+, tidur lebih nyenyak, lebih bertenaga dan paling ketara ialah kebas-kebas di tapak tangan telah tiada dan saya amat gembira. Alhamdulilllah.
(Puan Rositah)

Mula-mula meminum smartcocoA+ dan jus saya mengalami cirit birit dan muntah-muntah. Saya tetap teruskan meminumnya dan sekarang sakit-sakit badan tiada dan amat bertenaga melakukan kerja seharian. Umur saya 59 tahun.
(Puan Jariah)

Saya berumur 66 tahun dan rasa sakit lutut yang dialami sebelum ini agak berkurangan dan batuk-batuk pun telah hilang. Darah tinggi juga bacaannya adalah terkawal.
(Puan Katijah)

Smart Coco membantu mengekalkan tenaga untuk kerja harian dan Al Khaira menjaga kesihatan dalaman untuk kaum wanita. Batuk dan sakit kaki yang dialami telah berkurangan. Penyakit ulser mulut telah berkurangan dan telah mula berani makan makanan pedas. Tidur saya menjadi lebih nyenyak dan senang bangun tepat waktu Subuh. Kerja harian lebih bertenaga setiap hari. Berat badan telah berkurangan secara semulajadi kerana kadar metabolisma telah meningkat dan kadar perpeluhan telah bertambah. Kulit muka yang berjeragat dan kulit badan menjadi lebih halus. Kesan langsung kepada anak sulung saya Muhammad Haziq Irfan adalah bangun dengan cergas setiap pagi. Tahap kendiri telah bertambah dan mudah bergaul dengan kawan-kawan di sekolah. Dia dapat menumpukan pelajaran dan berani bertanya pada guru-guru di sekolah dan pelajaran sekolah pagi dan sekolah agama jaim telah meningkat dari 2a ke 4a. Hafazan ayat ayat lazim dan surah yasin dihafalkan dengan lancar walaupun masih dalam darjah 1. Anak kedua saya Muhammad Luqman Haqeem telah menjadi lebih ceria di sekolah dan tidak rasa malas lagi ke tadika lagi. Seperti abang, luqman telah berani mengangkat muka apabila bercakap dengan guru dan rakan-rakan di tadika. Sifat pemalu dan tidak pandai bergaul dengan kawan-kawan perempuan (saya tiada anak perempuan) telah dapat diatasi. Luqman gemar menyanyi nasyid, berzikir dan menghafal surah yassin sehingga ayat 35 dan bakal habiskan seluruh surah pada tahun hadapan, insyaallah. Suami saya Ahmad Zafi lebih bertenaga ke tempat kerja dan memandu lama tiada masalah lagi kepadanya. Tiada lagi komen penat dan letih apabila balik daripada outstation. Ukur lilit pinggang pun dah berkurangan menyebabkan semua bertambah sayang. Mata pun bertambah terang dan silau semasa memandu telah berkurangan.
(Puan Hasliza, Bukit Baru, Melaka)

Pertama kali menggunakan produk smartcoco dan jus al khaira,saya telah dapat kesan yang amat memberangsangkan. Untuk diri saya sendiri, saya rasa lebih bertenaga, mudah bangun pagi, tidur yang nyenyak dan minum jus pula tekanan darah tinggi saya terkawal, kebas-kebas tangan hilang serta melancarkan perjalanan haid yang teratur. Suami saya pula adalah pengidap asma tetapi sekarang beliau tidak lagi menggunakan inhaler dan lendir yang banyak keluar setiap kali beliau batuk. Badannya terasa lebih bertenaga dan cergas. Alhamdulillah. Selain itu, kesan penggunaan pada anak-anak saya: Anak Pertama (Athirah): Sebelum meminum jus al-khaira dan smartcocoA+, dia mengalami selsema dan bersin yang teruk di waktu pagi, kurang tumpuan pada arahan yang diberikan. Sejak pengambilan smartcoco A+ dan jus Al-khaira yang berterusan, saya nampak telah ada perubahan. Tiada lagi bersin di waktu pagi dan dia nampak lebih ceria dan cergas. Anak Kedua (Hakim): Hakim pula merupakan pengidap sinus di mana hidungnya tidak boleh disentuh kerana sakit tetapi setelah meminum kedua-duanya, alhamdulillah ada perubahan dan yang lebih ketara ialah dia mula ada keyakinan yang tinggi iaitu sebelum ini dia pernah dibuli disekolah. Tetapi baru-baru ini saya mendapat tahu bahawa dia telah dipanggil ke bilik kaunselor kerana telah bertindakbalas terhadap budak yang telah pernah membulinya. Anak Ketiga (Aliyya): Aliyya pula sebelum ini agak pemalu dan dia akan membuat kerenah waktu bangun tidur kerana tidurnya yang sentiasa terganggu. Alhamdulillah, dia nampak sangat cergas, peramah dan rajin membantu kerja-kerja di rumah. Anak Keempat (Qayyum): Anak yang keempat ini pula, sebelum meminum smartcocoA+ dan jus al-khaira memang mula belajar bercakap. Tetapi produk ini telah membuatkan dia lebih petah dan sangat aktif. Senang menguruskannya dan amat peramah. Kesimpulannya, kami sekeluarga amat menyukai dan amat gembira dengan kesan perubahan yang dialami oleh kami sekeluarga.
(Puan Hamidah, Masjid Tanah)

Hanya dengan sesudu jus Al-Khaira batuk saya berkurangan dan tekak terasa agak selesa. Rasa smartcocoA+ pula sedap dan saya lebih bertenaga.
(Azlin)

Kami sekeluarga mengamalkan minuman smartcocoA+ dan jus Al-Khaira dan saya dapati kami semakin cergas, perjalanan darah lancar dan lebih berkeyakinan.
(Asiah)

Saya mengamalkan meminum smartcocoA+ dan jus Al-Khaira semasa mengandung. Alhamdulillah saya bertenaga dan sihat melakukan kerja harian.
(Zalina)

Saya mula mengambil smartcocoA+ untuk anak saya yang berumur 17 tahun. Alhamdulillah nampak perubahan yang ketara ialah di sekolah dia tidak mengantuk lagi dan tumpuannya semakin baik.
(Noraini)

Penyakit resdung semakin berkurangan, badan semakin bertenaga dan mendapat tidur yang lebih nyenyak. Anak perempuan saya nampak lebih cergas dan mula menunjukkan sikap yang positif seperti suka mencuba sesuatu perkara yang ditontonnya di dalam TVIQ.
(Suhailah)

Anak saya yang berumur 3 tahun sebelum ini air liurnya sentiasa keluar bila dia melakukan sesuatu perkara dengan tekun. Sekarang semenjak minum smartcoco A+ dan jus, nampak ada perubahan di mana dia mampu mengawal air liurnya. Saya pula mendapati berat badan saya ada perubahan dan lebih bertenaga serta agak lawas bila membuang air.
(Roslinawati)

Saya mendapati badan lebih bertenaga dan tumpuan saya semakin kuat. Alhamdulillah.
(Noris)

Badan semakin ringan dan bertenaga membuat kerja seharian, tidur lebih nyenyak dan Alhamdulillah bunyi dengkuran semasa tidur semakin berkurangan. Saya harap tekanan darah tinggi saya pun ok tetapi terkini saya belum lagi pergi membuat pemeriksaan doktor.
(Suria)

10 sebab saya sekeluarga memilih Smartcoco dan Al-Khaira sebagai minuman harian.
1. Kerana rasanya yg lazat, tidak terlalu pekat ataupun terlalu manis. Tidak terasa jemu walaupun mengambilnya sehingga 3 peket sehari (Smartcoco).
2. Setelah hanya 3 hari mengamalkan Smartcoco, kulit saya terasa lebih lembut dan anjal.
3. Masalah tumit kaki yg mudah kering dan pecah telah hampir tiada.
4. Masalah resdung yg sebelum ini menyebabkan hidung tersumbat, mata menjadi panas dan berair, juga telah jelas berkurangan.
5. Tiada lagi masalah migraine, sakit pinggang atau simptom2 yg menganggu sebelum atau semasa haid.
6. Masalah eczema yg hidapi oleh anak2 juga telah tiada.
7. Dengkuran anak2 ketika tidur (disebabkan oleh masalah tonsil) tidak lagi kedengaran. Tidur mereka lebih nyenyak dan tiada lagi rungutan untuk bangun di awal pagi.
8. Peningkatan dan ketajaman daya ingatan dan kecerdasan anak2 mengkagumkan saya.
9. Minuman Smartcoco memberikan saya ketenangan terutamanya apabila saya berasa tegang, tertekan atau stress.
10.Nilai untuk wang. Pengambilan Smartcoco dan Jus A-Khaira memberi banyak manfaat kepada kesihatan saya dan keluarga. Saya mendapat nilai untuk wang saya…
(Nor Aini Haron, Masjid Tanah)

0 comments:

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...