Assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Sunday, April 01, 2012

Promosi Cecair Pencuci Hanna di Karnival Mahabbah Johor

Promosi Cecair Pencuci Hanna di Karnival Mahabbah Johor

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Kepada para pelanggan Sahabat Roselle, kami ada bawakan produk pencuci berbentuk cecair dan pelebut kain yang sangat harum dan berkualiti tinggi.

Ingin ketahui harga promosi Cecair Pelembut Kain Hanna, silakan berkunjung ke Booth Sahabat Roselle Marketing di  Karnival Mahabbah IKIM FM @ Bandar Dato' Onn Johor Bharu Johor 2012. Cepat, hanya tinggal esok sahaja karnival ini berlangsung.
 
Cecair pencuci Hanna Wangi, Suci dan harum dan yang penting HALAL. 
Ada cop HALAL JAKIM. Harga sangat murah dan berbaloi.

Pencuci pinggan Hanna juga sesuai untuk kulit sensitif seperti saya sendiri, Intan SRM memang menggunakan pencuci pinggan Hanna bagi mencuci pinggan. 

Sila dapatkan segera produk berkualiti buatan Orang Islam ini. Berminat tambah pendapatan keluarga dengan menjadi Pengedar Pencuci Hanna? 
Sila hubungi Encik Yusof di talian 019 770 3029.

Gambar Suasana Booth Sahabat Roselle Marketing
 pada siang dan malam 31/3/2012 di Tapak Karnival Mahabbah IKIM FM

PELEMBUT FABRIK BARU HANNA 2 LITER

 
PELEMBUT FABRIK BARU HANNA 2 LITER

Pelembut fabrik pekat Hanna melindungi fabrik anda dengan melapisi dan menyuburkannya; membuatkan pakaian anda lebih lembut, lebih segar, dengan kurang kedutan dan lebih selesa dipakai.


CECAIR PENCUCI PAKAIAN BARU HANNA 2 LITRE

Cecair Pencuci Pakaian Baru Hanna mencuci kotoran degil dengan berkesan. Sapukan cecair ke atas kotoran degil untuk cucian cepat.

GAMBAR-GAMBAR PROMOSI CECAIR PENCUCI PAKAIAN, PELEMBUT PAKAIAN DAN PENCUCI PINGGAN HANNA DI KARNIVAL MAHABBAH IKIM FM DI BANDAR DATO' ONN JOHOR BHARU JOHOR PADA 31/3/2012.











0 comments:

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...