Assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Friday, March 30, 2012

Dapatkan Produk NRBashirah di Sahabat Roselle @ Karnival Mahabbah

Dapatkan Produk NRBashirah di Sahabat Roselle Karnival Mahabbah




Bioprune Natural RM45.00


 Khall Cuka Kurma Sachet Papan
 
Pak Ngah Basri, Pengasas NR Bashirah same-sama turun padang di Booth Sahabat Roselle Marketing sempena Karnival Mahabbah IKIM FM Di Bandar Dato' Onn, Johor Bharu, Johor.



Gambar Pak Ngah sedang memberi penerangan di Booth Sahabat Roselle Marketing. Pak Ngah sedang beri penerangan kepada pelanggan mengenai khasiat produk Nr Bashirah  seperti Cuka Kurma Khall, Jus cantik dan Bioprun.

 Kepada pelanggan dan bakal pelanggan, sila dapatkan Produk NR Bashirah dengan Sahabat Roselle Marketing di talian 019 770 3029.

Pengalaman Pak Ngah Sebagai pengguna Cuka Kurma Khall

Pak ngah Basri , Pengasas , Mengamalkan Cuka Kurma lebih 4 tahun . Masalah Jantung saya makin baik dan kini dapat memberi perhatian yang terbaik kepada kehidupan . Perasaan murung sebelum ini menjadi ceria dan lebih berkeyakinan..Alhamdullilah...

PENGGUNA BIOPRUNE JUNIOR


Nur Azila Ilhami Binti Zun , Perak , 14 Tahun , Sekolah Menengah Sains Bagan Datoh . Saya bersekolah di sekolah asrama , aktiviti sentiasa padat , mudah letih dan kurang penumpuan...Ibu memberikan saya Bioprune Junior sejak awal Oktober 2010 , kesannya amat ketara...kini , saya amat bertenaga dan daya tumpuan semakin fokus...segala yang diajarkan mudah difahami dan diingati...Saya akan mengesyorkan kepada semua rakan di sekolah saya agar semua cemerlang dalam pelajaran....Moga prestasi saya menjadi lebih baik dari sebelum ini....Alhamdulillah...

0 comments:

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...