Assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Sunday, March 04, 2012

Kencing Manis, Darah Tinggi Pulih, Dengan Izin Allah,

Kencing Manis, darah Tinggi Pulih, Dengan Izin Allah,
 Setelah menggunakan Produk ini

Sebelum ini saya mencuba  produk  colostrum  lain  dan  setelah   menggunakan  produk  GTC ini kandungan gula dan tekanan darah saya lebih stabil.

- Ust Haji Hamzah (Bekas Pengetua)


Lebih 5 tahun  saya  mengidap diabetis dan setiap bulan  ke klinik  kerajaan  untuk   mendapat rawatan. Suatu yang  menakjubkan setelah meminum Green Tea Colostrum yang  diberi  oleh anak saya dan setelah menggunakan selama tempoh 2 minggu saya berjumpa doktor. Doktor mendapati kandungan gula dan tekanan darah saya elok. Doktor mencadangkan  dikurangkan dos ubat sebanyak 50%.

- Haji Kazin (75 tahun)

Lalu Apakah Produk berkhasiat ini?

Produk ini berasaskan susu awal lembu,  atau Colostrum. Produk Susu Colustrum yang Sahabat Roselle Marketing jual ini adalah halal dan bersatus Islamic Manufacturing Practice. Produk Ini juga mengandungi teh hijau.

Green Tea Colustrum [GTC]


Price:RM 85.00
Shipping:Calculated at checkout
Current Stock:95

Untuk Beli online, sila klik di sini.

Untuk cara beli barang online, cara mendaftar akaun dan cara membuat pembayaran online, sila klik menu bar Beli Online, di sini

Hotline Sahabat Roselle Marketing, 019 770 3029

Untuk info produk selanjutnya, sila klik di GTC, Bukan Ubat Tapi Mujarab, di sini


Apakah Colustrum Ini?

Kolostrum adalah pra susu atau susu pertama yang berwarna kuning kuningan yang dihasilkan oleh mamalia setelah melahirkan anak. Manusia menghasilkan susu kolostrum hanya dalam tempoh 24 jam saja sedangkan sapi lebih lama yaitu dalam tempo 48 jam.
 

Apabila induk mamalia melahirkan anak , maka induk akan membekalkan kolostrum sebagai makanan pertama untuk anaknya. 

Antara komponen penting yang terkandung dalam susu awal ini ialah antibodi, faktor imun, faktor pertumbuhan, mineral dan vitamin yang sememangnya diperlukan dalam tubuh untuk berfungsi dengan baik.


0 comments:

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...