Assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Wednesday, March 14, 2012

Bedak Baddi, Terkena Badi Mayat

Bedak Badi

RM 100.00

Nabi Muhammad s.a.w pernah bersabda :- “ Setiap penyakit ada ubatnya. Apabila tepat ubatnya, tentu penyakit itu sembuh dengan izin Allah Azza Wa Jalla”. 

ALLAH SWT mewajibkan manusia untuk memelihara diri daripada sebarang kemudaratan dan kejahatan agar tidak menimbulkan kemusnahan.

 Pepatah ada menyatakan "MENCEGAH ITU ADALAH LEBIH BAIK DARIPADA MERAWAT." INSYA'ALLAH.    Untuk kesan optima, gunakan BEDAK BADDI AK Bersama MINYAK AK.

MENGURUS & MELAWAT JENAZAH adalah fardu kifayah. Namun bukan calang-calang orang yang boleh menguruskan jenazah . Hanya mereka yang mempunyai amalan dan cukup ilmu tahu bagaimana untuk mengelak Badi/ Sawan Mayat. 

Ramai yang lemah semangat atau alah apabila mereka Melihat Mayat atau Kemalangan yang kadang kala boleh menyebabkan Semangat Hilang lalu Terkena Badi/ Sawan Mayat apabila sekembali dari lawatan. 

Perasaan takut kerana teringat mayat, merasa mengantuk, tidak boleh tidur, tidak lalu makan dan kesihatan semakin merosot walaupun disahkan doktor tiada sebarang penyakit.

Imam Ibn Qayyim telah menjelaskan dalam kitabnya Tibb Al-Nabawi bahawa ada tiga cara yang sering digunakan oleh Rasulullah SAW untuk merawat penyakit :-

1). Rawatan biasa iaitu dengan menggunakan ubat-ubatan asli dari bumi;
2). Rawatan Iiahiyyat iaitu dengan menggunakan ayat-ayat suci Al-Quran; dan
3). Gabungan diantara dua rawatan diatas.

BEDAK BADDI AK adalah gabungan diantara dua rawatan diatas yang dirumus khas daripada beras, kunyit, daun buah delima  dan Ayat-ayat Suci Al-Quran yang terkenal akan kehebatannya bukan sahaja didalam merawat masalah jerawat dan bau badan 

 MALAH kepada anda yang mengalami pelbagai masalah kerohaniah yang sering dihadapi manusia secara amnya seperti Tiada Aura, Hilang Semangat, Terkena Badi Mayat/ Sawan Mayat, Terkena Pandangan Mata Jahat, Terkena Sihir dan Sebagainya. SESUAI LELAKI DAN PEREMPUAN PELBAGAI USIA.

Untuk beli online, 
Klik terus ke bakul beli online produk indi sini

1) Cara Buat Akaun Pembeli Online, di SRM, sila klik di sini. 
2) Cara Buat Pembayaran, DI SRM ONLINE, kklik di sini.
3) Tip Beli Barang Online, sila klik di sini.
4) Untuk cara beli barang online di Kedai Online SRM, sila klik di sini.
Hotline SRM, Sila hubungi Encik Yusof di talian 019 7703029
 Email Intan SRM, pengendali blog http://sahabatroselle.blogspot.com, sila hubungi di blogajetau@gmail.com

Kepada pelanggan dan bakal pelanggan Sahabat Roselle Marketing, yang berada di sekitar Selangor, seperti di Puchong, Serdang, sila datang beramai-ramai di cawangan terbaru kami:

No 19-1, Jalan Tasek Prima 5/1, Blok B Prima Biz Hub,  Taman Tasik Prima, 47150 Puchong, Selangor Darul Ehsan. 
Nombor telefon SRM Lembah Klang: 
 Encik Asrull   019 7773194/  013 359021

0 comments:

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...