Assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Monday, March 05, 2012

Lipstik halal, Gincu keluaran Muslim

Lipstik halal, Gincu keluaran Muslim



Harga seunit : RM16.90

~Selalunya apabila kita hendak solat, kita perlu mencuci atau membuang habis lipstick di bibir semasa mengambil wuduk. Tetapi kadangkala kesan merah masih sukar ditanggalkan. Begitu juga dengan V2 Lipstick, anda hanya perlu membuang minyaknya dahulu kerana warna merahnya agak sukar ditanggalkan kerana telah sebati dengan kulit. Tetapi ini bergantung juga dengan bibir anda dan berapa lama anda telah memakainya. Ini dibolehkan mengikut syarat wuduk kerana ia telah dijamin HALAL tetapi tidaklah digalakkan.~

Lipstik halal, keluaran Muslim, dibuat daripada  campuran bahan terpilih, ramuan herba tumbuh-tumbuhan, aloe vera serta susu kambing asli tanpa campuran bahan awet terlarang.

Serlahkan bibir anda dengan pilihan warna yang popular seperti RED HOT, BROWN dan SILKY ROSE. Warna-warna terang ini lebih sesuai untuk mereka yang berkulit sawo matang atau gelap. Mereka yang berkulit cerah juga tidak terkecuali kerana warnanya agak terang, tidak berkilat.

Pilihan Lipstik Yang Ada:
Satin Peach
Untuk wanita yang mengemari gaya Natural seperti tidak memakai lipstick tetapi mahu menjaga bibir, "SATIN PEACH" amat sesuai untuk anda. Ia berwarna coklat lembut tetapi berkilat. Harga seunit : RM16.90



Warna "RED HOT" adalah merah terang dan tidak berkilat. Warna popular ini sesuai untuk mereka yang mengemari warna terang dan berkulit sederhana cerah . Harga seunit : RM16.90

Untuk Beli online, sila klik di sini.

Untuk cara beli barang online, cara mendaftar akaun dan cara membuat pembayaran online, sila klik menu bar Beli Online, di sini

Hotline Sahabat Roselle Marketing, 019 770 3029

Kepada pelanggan dan bakal pelanggan Sahabat Roselle Marketing, yang berada di sekitar Selangor, seperti di Puchong, Serdang, 
  sila datang beramai-ramai di cawangan terbaru kami:

No 19-1, Jalan Tasek Prima 5/1,
 Blok B Prima Biz Hub,
Taman Tasik Prima, 
47150 Puchong, 
Selangor Darul Ehsan.

Nombor telefon: 
019 7773194/  013 3590210 


Anda mencari jenama KOSMETIK Yang HALAL serta bebas dari semua yang di bawah ini?

1) Lemak atau Enzim Babi (Gelatin)
2) Embrio Bayi yang telah digugurkan atau Plasenta Bayi (Uri Bayi)
3) Kulit mayat banduan yang dihukum mati (Kolagen)
4) Lead atau Plumbum
5) Bahan kimia Hydroquinone
6) Tretinoin dan Raksa
7) Alkohol (Spirit)


Disini, anda telah menemui jenama KOSMETIK yang Halal Buatan Muslim di pasaran tanpa anda perlu berbelanja lebih untuk tampil lebih cantik menawan di samping anda dapat memelihara syariat Islam

pencarian Anda akan BERAKHIR disini..!!

Lipstik yang Sahabat Roselle marketing pasarkan ini adalah buatan orang Islam, boleh dibawa bersolat kerana bahan yang digunakan juga dijamin bersih,suci dan selamat kerana telah mendapat kelulusan 100 % Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).

Juga telah mendapatkan sijil pengesahan HALAL daripada JAKIM Malaysia. Produknya yang tahan lama dan berkualiti tinggi juga setanding dengan jenama import terkenal yang lain serta harganya yang lebih murah serta komprehensif di pasaran tempatan.

Mengapa anda perlu mendapatkannya?

1 ) Ia adalah produk pertama yang diilhamkan bebas daripada logam Plumbum (Lead) yang ternyata menyumbang ke arah kerosakan struktur bibir yang serius.

2) Ia juga produk pertama yang dirumus daripada Aloe Vera dan susu kambing untuk menggantikan ‘Gelatin’ atau 'LEMAK BABI'.
3) Rumusan Aloe Vera diadun untuk melembut, melembap dan melicinkan bibir anda bagaikan sutera supaya anda selesa memakainya setiap hari.

4) Rumusan susu kambing pula untuk mengelakkan bibir yang kering dan mengelupas serta mengurangkan tanda-tanda kekeringan dan penuaan yang ketara.

5) Mengandungi antioksidan iaitu Vitamin E untuk membentuk perintang pelindung daripada unsur-unsur persekitaran yang merosakkan dan juga mengurangkan penampilan garis-garis halus dan kedutan. Apabila digunakan secara kerap, bibir dapat dirapi dengan baik serta menghasilkan bibir yang tampak lebih licin dan lebih muda.

6) Warnanya yang mengandungi pigment yang telah dirawat khas untuk memberikan warna yang kelihatan pekat lagi tepu serta kekal berada di tempat ia disapu. Ia dapat mengekalkan warna serta tahan lebih lama untuk penampilan yang segar bagaikan "baru disapu".

0 comments:

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...